Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 3., kedd

Izomláz és kísértés

Vasárnap 3x20 perc tornára jutott idő, és a comb részét bodyrock gyakorlatokkal csináltam. Mivel már az elején fájdalmat éreztem a térdemben, ki kellett hagynom néhány gyakorlatot. Maradtam hát a bodyrockos  „Sumo squat”-nál (ez nagy kedvencem) és némi guggolással-kitöréssel kombinálva egész kellemes kis edzés lett belőle. Hétfőn lett is ebből izomláz, ami elég ritka nálam. Mindenképpen rá akartam mozogni, hogy elmúljon, így tegnap újra edzettem, magamtól, úgy érzem elég hatásos volt. A térdemet még mindig kíméltem, mert a vasárnapi fájdalom megint jelentkezett.  Nem tudom mitől van,  valamelyik gyakorlatnál húzhattam meg. Ráadásul náthás is vagyok. Nem sikerült kiheverni a múlt heti torokfájást, a nátha biztos, hogy annak az utóhatása. Este kimentünk ugrókötelezni, 4 perc alatt 203-at ugráltam. Nem sok, de isten bizony ennél többet fűben nem lehetett.:)
Tegnap újra névnap volt a cégnél (de most szerencsére már nem az enyém), és megint sütit kellett volna enni. Ugyanez lesz szerdán és pénteken. Megfogadtam, ellenállok és sikerült. Fehérjepor-sütemény… Előbbi túl drága ahhoz (ez jó indok), hogy a sok édességgel elrontsam az eredményt. Muszáj kibírni. Persze megint megkaptam, hogy azért vagyok ilyen sovány, mert nem eszek sütit. Elengedtem a fülem mellett, nem érdekel ki mit gondol. Különben sem vagyok annyira gebe, ahogy azt állítják.


 Hókocka, a kedvencem: olyan finom, hogy be kellene tiltani...

Ha sikerül fehérjeport rendelnünk, akkor talán olcsóbban megúszom az egészet, mert körülbelül feleannyiba fog kerülni egy olyan adag, mint a Rossmannos.
Úgy tűnik a Kőszegre tervezett túránk csúszik egy hetet, csak jövő hétvégén megyünk.Arra talán szebb idő lesz.

4 Comments:

Süviandi
2011. május 3. 21:29  

A süti nekem is mindig nagy kísértés és általában nem is tudok ellenállni. Néha szerintem azért belefér.

Pisti
2011. május 6. 17:46  

Ezt a hókockát tényleg nem lehetett letenni. De a tojáskrémet se. Annak a receptjét is feltehetnéd ide. Vagy akár lehetne egy külön receptek rovat is.

Noémi
2011. május 6. 22:27  

A tojáskrém, amit ettünk nem éppen fitnesz-recept, mert majonézzel készül, de elég finom volt ahhoz, hogy felkerüljön ide.:)

Süviandi
2011. május 6. 23:20  

Ha rendszeresen mozogsz akkor belefér néha egy kis bűnözés. Én hetente, hét hetente beülök a csajokkal forró csokizni. Nyáron a fagyinak meg úgy sem tudok ellenállni.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012