Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 28., szombat

Rekordok-hete

Bárcsak minden hét ilyen jól sikerülne.:) Szerdán megcsináltam azt a 300 guggolást 8 perc 54 mp alatt. A vasárnapi edzéstervvel elégedett voltam. Most az az alap, csak a comb, illetve has-edzést variálom különböző gyakorlatokkal. Csütörtökön nekiindultam 300 ugrókötél-ugrásnak, aztán végül 500 lett belőle. Sütött a nap, kissé lengedezett a szél, így minden adott volt. Az eddigi legjobb eredményeim tehát ugrókötélben:
  • Idő nélkül 500 ugrálás (5-6 perc lehetett kb.)
  • 200 ugrálás 1 perc 40 m alatt
  • 365 ugrálás 4 perc alatt
Pénteken  szabin voltam: délelőtt Pistivel kisétáltunk Rábára, napoztunk egy picit, aztán hazajöttünk. Nem tudom hány km-t gyalogoltunk, de elfogyott másfél liter víz hazafele.:D Ezután következett a délutáni edzésem: szintén maradtam a vasárnapi mintánál. Rubint Réka DVD-i nem kerülnek elő sokszor, a 3-on található 30 perces fenék-edzésénél nincs jobb: lábsúly szükséges hozzá, nekem pedig gumiszalag is van a térdemen. A 300 guggolás újra előkerült, elég elszánt voltam: 8 perc 15 mp. Valamelyest javítottam a szerdai eredményemen.
Ha megjavul az idő kellene ma ugrókötelezni, ha nem sikerül majd bepótolom. Végül pedig, ami holnap vár rám :

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012