Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 8., vasárnap

15!

Akkora újságolni valóm van, olyan ügyes voltam ma.:D Tegnap kitűztem egy célt, de hogy ilyen jól sikerül azt én sem gondoltam volna. Ma nekiálltam edzeni és 40 perc popsigyakorlat után úgy gondoltam megpróbálkozom ezzel a 15 perces bodyrock edzéssel (15 m extreme workout). Két gyakorlatból áll és 15-öt kell teljesíteni mindkettőből egy kör alatt. Zuzana 15 perc alatt 16 kört csinált meg én pedig 15-öt!:) A nagy boldogság oka, hogy csak eggyel vagyok elmaradva tőle. Lógott ám a nyelvem, az utolsó körért már nagyon meg kellett küzdeni, de megcsináltam. A legfurcsább az volt, hogy 3 után azt hittem végem, aztán sikerült valahogy átlendülni a holtponton. A végére csak 10 mp maradt, a lábam  elfáradt, a hasamról nem is beszélve. Utána még csináltam némi hasat, aztán elterültem a szőnyegen.
 Estére megjavult az idő, ki is mentünk ugrókötelezni gyorsan. Rövidre fogtuk, mert picit fáradt voltam a délutáni után, így két és fél perc alatt 200-t ugráltam.
Hajlamos vagyok azt hinni, hogy nincs hatása az edzéseimnek, de a mai nap mást bizonyít. Ha Zuzana közelébe tudtam jutni, akkor nem is vagyok olyan rossz kondiban.:)
Az ugrókötél-kihívást hamarosan elindítom, ha Andi vesz kötelet, ő is csatlakozni fog és akkor egyenlőre hárman leszünk.

4 Comments:

Süviandi
2011. május 8. 21:44  

Nagyon jók vagyunk! ;)

M.Noémi
2011. május 9. 9:34  

wow, nagyon jól nyomod akkor :) :) :) irigyellek :)

Jágó
2011. május 9. 21:34  

Kitartó edzés mindig meghozza az eredményét. Pont az választja el sokakat a sikertől, hogy abbahagyják, mert nem látnak eredményt. Pedig ha csinálnák tovább következetesen az edzéstervet, lehet 1 hét múlva már szemmel látható lenne a fejlődés. Szóval csak előre, mint a pitbull! :D

Süviandi
2011. május 13. 20:37  

Eltűnt a tegnapi bejegyzésed! :(

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012