Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 16., hétfő

Eredményhirdetés

 Túl vagyunk az első ugrókötél kihíváson. Hárman vettünk részt benne, a végeredmény a következő lett:

  1. Andi-505 ugrás
  2. Noémi-365 ugrás    
  3. Magyar-227 ugrás
A következő hasonló kihívás hétvégén várható, addig lehet szorgalmasan gyakorolni. Jágót hiányoltam a versenyből és remélem a következőn már Vivien is részt vesz. Gratula mindenkinek.:)

7 Comments:

Pisti
2011. május 16. 12:28  

Én is részt vettem, csak sérülés miatt fel kellett adnom :)

Süviandi
2011. május 16. 14:23  

Ó, de jó! De ez így nem teljesen hiteles, mert eltérő technikával csináltuk, nem magam ellen akarok beszélni persze :)!
Tetszik az új design!
Várom a hétvégét addig gyakorolom a páros lábbal ugrálást.

Jágó
2011. május 16. 21:37  

Tudtam, hogy valamit elfelejtettem pénteken...

Vivu
2011. május 17. 18:14  

Szerintem én hétvégén még nem szállok be, mert csak ma lett meg az ugrókötelem és még fel kell fejlődnöm hozzátok:D

Süviandi
2011. május 17. 21:35  

Vivu!
Megy az gyorsan ne félj!

Vivu
2011. május 19. 17:16  

Remélem igazad lesz:) Tegnapelőtt csináltam 4 perc alatt 200at, de olyan izomláz lett a vádlimban tőle, hogy tegnap ki is hagytam az ugrálást...

Noémi
2011. május 19. 20:47  

Próbálj meg minél lazábban ugrálni és akkor nem lesz izomláz a lábadban.:) Andinak igaza van, nagyon gyorsan lehet fejlődni, szóval csak hajrá!:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012