Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 15., vasárnap

A Bodyrock-napok folytatódnak

Néhány szó az elmúlt napokról: a csütörtökre kitűzött edzés nem sikerült maximálisra, néhány gyakorlatot helyettesítenem kellett, mert nem éreztem magamban elég energiát. Eredetileg is popsi-edzésre van kitalálva, az izomláz is ott jelentkezett másnap. Pénteken vendégem volt, Vivien személyében, aki végre hazajött Ausztriából. Ő az én edzőtársam és nagyon hiányzott már. Kivittük persze ugrókötelezni is, úgy tűnik ő is kedvet kapott.:) Nem számoltunk semmit, pusztán az ugrókötelezés öröme volt a lényeg.:)
 A szombati edzés másfél órás volt és a következőkből épült fel:

  • 30 perc popsi a 3-as Réka dvd-ről
  • 10 perc gumiszalagos "lábnyújtogatás" a magasba (ezt imádom, mert olyan mintha valami küzdősport lenne)
Elvileg a jövő héten négy nap szeretnék mozogni:  hétfő-szerda-péntek-vasárnap . A bodyrock-napokat folytatom, a hétfőt a következővel indítom:



    Nem valami egyszerű és benne van az én "mumusom" is, az egylábas-guggolás is, amit képtelen  vagyok megcsinálni. Mutat a végén egy egyszerűbb változatot, azt kellene inkább megpróbálnom. Interval timer hiányában maradok a 35-ös ismétlés-számnál és a 2 körnél.
     Amit a végén még megemlítenék, hogy a következő ugrókötél-kihívást pontosítani fogom, mert nem mindegy az ugrásszám szempontjából a technika. Én páros lábbal szeretek ugrálni, valaki csak minden másodiknál ugorja át a kötelet. És abban reménykedem, hogy a következőnél már többen leszünk.:)

    6 Comments:

    Noémi
    2011. május 17. 22:11  

    Ezt a videót kizárólag haladóknak ajánlom.:) Két kör 32 perc alatt..:D

    Névtelen
    2011. október 21. 9:58  

    Hali, olyan jó, hogy végre találtam BodyRock- és edzés "fanatikusokat" magamon kívül : ) Nekem sincs intervall timerem sajnos, ezért ezt: http://www.beach-fitness.com/tabata/ szoktam használni ... és egyszerűen imádom Zuzana gyilkos edzéseit : ) néha már magamnak kombinálok össze 1-1 félórás edzést (látom ez egy régebbi bejegyzésed, de erre találtam rá a leghamarabb )

    Noémi
    2011. október 29. 20:21  

    Szia!

    Hát ha bodyrock fanatikust kerestél akkor jó helyen jársz!:) Én már egy ideje alkalmazom az edzéseimben Zuzana gyakorlatait és nagyon hatékonyak. Egyetlen hátrányuk, hogy nagy mennyiségű energia kell a végrehajtásukhoz.Mostanában inkább Rubint Réka van előtérben a részemről, de ez csak addig tart, amíg nem lesz egy kicsit kevesebb munkám, ezzel együtt pedig több időm és energiám az edzéseimhez.
    Nagyon örültem neked,mert nagy vágyam, hogy ebben a témában folytassak hasznos eszmecseréket rokonlelkekkel.:) Egyszóval ha erre jársz és van valami tapasztalatod, oszd meg velem.:)

    norcsikiss
    2012. január 21. 22:59  

    Egy kicsit reklámozhatok??? Most csináltam egy oldalt a facebookon - BodyRock team Hungary (a lehető legtöbb magyar Bodyrockert szeretnén összegyűjteni) várunk mindenkit szeretettel - és imádom ezeket az intervallum edzéseket :)

    Angi
    2012. január 22. 5:51  

    Ez az a hely, ahol ezt tuti reklámozhatod! Noémi és a barátnője is felkerültek már a Bodyrock.tv oldalára, azt hiszem, hogy tavaly nyáron! :)

    Egy "beszólásnak" köszönhetően, megújult a blogom, de talán jót tett neki.

    Noémi
    2012. január 22. 19:13  

    Kedves Nó,

    Angelocskának köszönhetően már megtalátam az az oldalt :) Örülök neki, hogy végre van ilyen.

    Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012