Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 14., szombat

Ugrókötél-kihívás

 Kissé értetlenül állok a történtek előtt: eltűnt az egyik bejegyzésem, aztán valahogy előkerült, de hozzászólások nélkül. Sokszor írt ki hibát a blogger, de én egyetlen hozzászólást sem töröltem ki, nem tudom hova lettek.Hát így jártam.:(
Amiért viszont most így korán reggel ideültem: ez az első ugrókötelezős hétvége!

A feladat : 4 perc alatt kell a lehető legtöbbet leugrálni.

Az eredményeket, kinek hogy van ideje, ma vagy holnap várom ehhez a bejegyzéshez. Sok sikert mindenkinek!:)

6 Comments:

Süviandi
2011. május 14. 9:07  

Kihívás elfogadva!

Magyar
2011. május 15. 13:54  

Jó napot! 4 perc alatt én 227-et csináltam, de nehéz magamnak számolni. Remélem az utolsó helyért jár valami süti :)

Noémi
2011. május 15. 19:11  

Süti?Én csak kókuszgolyót tudok csinálni...XD
Az én eredményem 4 perc alatt 365 ugrás, dupla lábbal.:)

Süviandi
2011. május 15. 20:17  

Váltott lábbal 505, legközelebb beszéljük meg a technikát, mert ezek szerint nem mindegy hogyan csinálod!
Gratulálok mindenkinek!

Noémi
2011. május 15. 21:07  

Igen, sajnos a technikára én is utólag gondoltam. Páros lábbal szoktam meg, váltott lábbal még nem nagyon csináltam, meg kellene próbálnom.:)

Süviandi
2011. május 15. 22:12  

Ezek szerint nekem sem véletlenül lett ennyi, szerintem gyorsabban lehet haladni váltottal, de legközelebb megpróbálom párossal.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012