Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 24., kedd

Edzés-maraton után kis pihenő

 A legelső hírem, hogy a második ugrókötél-kihívást is Andi nyerte: 1 perc 25 mp alatt ugrálta le a 200-at. Én lettem a második 1 perc 40 mp-el. :)
Túl vagyok az edzés-maratonon, amit a hétvégére terveztem. Péntek- szombat-vasárnap is tornáztam, plusz még próbáltam ugrókötél-rekordokat döntögetni, kisebb-nagyobb sikerrel. Némi összefoglaló erről a három napról:

Péntek:

  • Rubint Réka gyakorlatok másfél órában
  • 200 ugrókötelezés 1 perc 42 mp alatt
Szombat (Videó):
  • Terpeszben láb összezár/35 ismétlés: 4 kör 
  • Felülés ellenkező térd megérintésével/36 ism.: 4 kör 
  • Kézen támaszkodva ellentétes lábat megérint/36 ism: 4 kör 
  • Surfer(eredetileg nem ez volt a videóban)/36 ism: 4 kör 
  • Lebegőülés: 20
  • Felülés oldalra: 2x20 
  • Bicepsz-gyakorlat 2 kg-os súllyal: 2x50 
  • Este 200 ugrálás 1 perc 50 mp alatt
Vasárnap:
  • Délelőtt 200 ugrálás 1 perc 40 mp alatt (és ez az eddigi rekordom) 
  • Rubint Réka DVD popsi (lábsúllyal, gumiszalaggal):30 perc 
  • Combformálás gumiszalaggal: 10 perc 
  • Kitörés/25-25: 4 kör
  • Surfer/26: 4 kör 
  • Sumo guggolás/26: 4 kör 
  • Guggolás rugózva (Rubint Réka specialitás) /8: 4 kör
  • Lebegőülés/15: 8 kör
Hét nap alatt 5 edzés, 3-4 helyett, hurrá. Ennek örömére most két pihenőnapot tartok .:D Ugrókötelezésben lenne még hova fejlődnöm, ebben a videóban több variációt is bemutat. Én a második szerint ugrálok, ez a kezdő szint.. :D A legvégén már cifrázza rendesen, tanulni lehet belőle:

3 Comments:

Süviandi
2011. május 24. 23:31  

Most nagyon irigyellek, nekem tényleg nincs időm meg erőm sem. De mindent bepótolok kamatostól!

Vivu
2011. május 25. 19:15  

Wow tök jól összeszedett edzéstervek, nekem is nagyon tetszik:) Egy dolog amit viszont tuti kihagyok belőle az a lebegőülés, mert sztem rongálja a térdet. Én tegnap amúgy a Susana Full body workout videóját csináltam meg és elég hatásos volt, mert érzem a combom első és hátsó részében meg a hasamban is az izomlázat :) Akinek van kedve kipróbálni: http://www.youtube.com/watch?v=OEv4dGriMCA

Noémi
2011. május 25. 20:19  

Május elején csináltam ezt a videót Vivi, jó fárasztó. :) Ezek szerint alig egy hónap alatt visszanyerted a formád, gratulálok.:)22 perc alatt csináltam végig a 2 kört:az a négykézlábra ereszkedős elég nehéz volt. Lebegőülésnél én inkább a hátamat féltem, nem a térdem.
Ugrókötélbajnok-Andi!:D Attól nem félek, hogy nem pótolod be az edzéseket..:D Majd nem győzünk aztán utolérni...

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012