Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. május 11., szerda

Izomláz kontra keddi edzés

  A vasárnap elég aktívra sikeredett, a 15 körös edzéssel együtt, lett is belőle olyan izomláz, hogy mozogni alig tudtam. :) Deréktól lefele minden mozdulat fájt. Hétfőn nem edzettem semmit (hozzáteszem időm sem volt rá), keddre pedig már megvolt a kitűzött cél: egy újabb Bodyrock videó .  40 perc popsi-gyakorlat után kezdtem neki, akárcsak legutóbb. Négy gyakorlatból áll, mindegyikből 35 ismétlés van oldalanként (én legalábbis úgy értelmeztem). Két kör lett belőle, 22 perc alatt. Nem volt egyszerű, különösen a négykézlábra ereszkedős és a hasizomgyakorlat volt a nehéz. Este kimentünk még ugrókötelezni, 3 perc alatt 250. Hehe..:D Eddig ennyit 4 perc alatt ugráltam le. Az hiszem most tényleg jó formában vagyok. A napot 3 főtt tojással és egy paradicsommal zártam.
 Szerda este ismét csak ugrókötélre jutott idő, 3 perc alatt 266. Mára is kinéztem egy gyakorlatsort, úgy tervezem 35-ös ismétlésekkel fogom csinálni, nem úgy, ahogy eredetileg ki van találva:


6 Comments:

Magyar
2011. május 12. 16:08  

Csókolom!
Lányos zavaromban ide legépelem az én kis eredményemet: ez nagyjából 230-240 volt 4 perc alatt, egyelőre! Azt vettem észre, hogy lassan csinálom, még gyakorolni kell.
Sok sikert szeretnék kívánni az edzésekhez csak így tovább.
Puszi Jágó

Noémi
2011. május 12. 20:16  

Szia Magyar! Köszi, kitartásból van elég.:D
4 perc alatt 250 nem rossz, én is ennyivel indítottam, amikor elkezdtem ugrálni. Gyakorolni kell sokat és akkor nem marad el az eredmény.:)

Jágó
2011. május 12. 21:36  

Na Enzo Menzo is idetalált. :D Holnap nem dolgozom, veszek kötelet. Ha nem nyomlak le titeket 1 hónap alatt (ami elég valószínű, mert nem a kardio állóképességemről vagyok híres) még mindig felköthetem vele magamat. :D

Noémi
2011. május 12. 21:47  

Ha holnap veszel kötelet, az pont jó lesz, mert szombatra tervezem az első összehasonlítható ugrókötelezést.De engem nem lehet ám olyan könnyen lekerülni..:D

Noémi
2011. május 14. 8:28  

A bejegyzés meglett, de a hozzászólások eltűntek.:(

Noémi
2011. május 25. 20:12  

Előkerültek a hozzászólások!:D

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012