Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. június 1., szerda

600 ismétlés és bűntudat

Újra  gondokat okoz a vércukorszint-ingadozás. Ez a vasárnapi edzést már befolyásolta, erő híján alig bírtam végigcsinálni. Hétfőn kénytelen voltam valami rövidet kitalálni. Zuzana 600 ismétléses új edzése ihletett meg. Iszonyatosan fárasztó testsúly-gyakorlatokból áll. Annyit módosítottam rajta, hogy a fekvőtámaszt  és a kézenállást guggolásokkal helyettesítettem. Minden gyakorlatból harmincat kell megcsinálni. Melegen ajánlom mindenkinek, aki a fenekében és a combjában izomlázat szeretne:




Összeállítottam kis edzésprogram-kártyákat, mindegyik egy-egy bodyrock-gyakorlatot tartalmaz. Eddig nyolcat szedtem össze, mindegyiket ebből a videóból, de ezt a későbbiekben természetesen szeretném kibővíteni.:) A mai edzésem is hasonlóan állt össze, beletettem még a kedvencemet is, a 300 guggolást. Kerek 8 perc alatt meglett, juhé..:D
 Amiért azonban mérges vagyok magamra, hogy az elmúlt 2 hétben nem igazán sikerült betartani a diétát, néha-néha lecsúszott egy szelet sütemény. Mindig ott a kísértés és most nem tudtam ellenállni.  Has tájékon ezt már kezdem érzékelni, szóval mától tényleg befejeztem és visszaállok a zöldségevőnek.

4 Comments:

Süviandi
2011. június 1. 21:23  

Ne ostorozd magad!
A 300 guggolásnak egyszer nekikezdtem, de szerintem nem melegítettem be rendesen, mert kattogott a térdem. Nem csináltam meg csak a felét, nem akartam, hogy baj legyen.

Noémi
2011. június 1. 21:47  

Azért ostorozom magam, mert kezdek rájönni, hogy csak megfelelő étrenddel lehet elérni az amit szeretnék. Túlzásba nem viszem a diétát, de most tényleg sok sütit ettem.:D

Jágó
2011. június 2. 22:37  

Süviandi, tudnotok kell, hogy nem csak az izomnak, de az ízületeknek is van edzettségi szintjük. Nem szabad kellő rákészülés nélkül belevágni nagy megmérettetésbe. Fokozatosan kell szoktatni a terheléshez a testet, különben tényleg csak kattogás lesz belőle, ami sérüléshez vezethet.

Noémi
2011. június 5. 8:47  

A 300 guggolásnak általában 40 perc mozgás után állok neki, gondolom ezért nem kattog a térdem.:)
Jágó, ugrókötéllel mi újság?:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012