Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. június 15., szerda

Túrabeszámoló

Itt az ideje némi bejelentkezésnek: nem teltek tétlenül az elmúlt napok, bár a bejegyzések száma nem ezt jelezte. Az edzések nem maradtak el, jelenleg váltogatom az egyik nap edzés, másik nap ugrókötelezés kombinációt. Amire még nem került sor, az a múltkori ugrókötél kihívás eredménye: Andi nyert, 1800 ugrálással, ami azt hiszem megközelíthetetlenül sok.:) Gratulálok neki.
Az edzéseimet annyiban módosítottam, hogy kivettem a popsi-edzésből a csípőre irányuló mozdulatokat, így a Réka DVD használat nullára csökkent. Össze tudok állítani magamnak 60 percben olyan edzést, hogy az tényleg hatékony legyen. (A blog indulásakor szinte csak Rubint Rékára támaszkodtam.) Jelenleg elégedett vagyok azzal, hogy sikerül kihoznom magamból a maximumot. Ugrálásból le tudok nyomni már 500-at 6 perc alatt, a 300 guggolás ideje pedig 7.14-re csökkent.:)
Hétvégén sor került a kőszegi túrára. Egy hónapot csúsztunk vele az előzetes tervekhez képest,mindezt ellensúlyozza azonban, hogy igazán tökéletesre sikerült. A hétvégét szombaton indítottuk, délután lencsefőzeléket főztünk, aztán beültünk a Tóth Pincészet kerthelyiségébe. Bio mustot ittunk, kellemes zene szólt és örültünk egymásnak. Egész este olyan boldogság-érzésem volt, amilyet már régen éreztem. :)
Másnap délelőtt 10-kor indultunk fel a hegyre, vettünk finom málnát és epret útközben.. Nem is tudom mire számítottam: a tavalyi túra sem volt egyszerű, de ez a mostani túltett mindenen. A lehető legmeredekebb helyeken másztunk.Azt gondolom jó formában vagyok, de ez még nekem is sok volt: körülbelül két órába telt, míg felértünk a tetejére. A kilátónál sütöttünk szalonnát hagymával (nesze nekem fitnesz-életmód :P). Felvittük az ugrókötelet is, de nem jutott rá energia.:) A túra következő állomása a  Hét forrás-hoz vezetett, ahol némi forrásvízzel feltankolva vágtunk neki a hazaútnak. Mentünk összesen  kb. 15 km-t, a vasárnapi edzést ezzel ki is pipáltam gyorsan.:) Nem hinném, hogy ezt a hétvégét kellemesebben el lehetett volna tölteni. Minden percét élveztem, egyedül a hazaút volt kissé húzós a fáradtság miatt. Íme néhány kép a túráról:

 Must-ivás a Tóth-pincészetnél
 Bio-málna és eper 
 Útvonal-tervezés
 Csoportkép :) 

Vivi a korláton :D

 Kőszeg a magasból

Pistivel az Óház-kilátóban

Készül a tűzrakóhely

Itt már mindenki nagyon éhes volt :)

Szerencsére orkok nem jöttek ..:D

3 Comments:

Süviandi
2011. június 15. 20:03  

Jó hallani rólad! Úgy látszik nekem az ugrókötél fekszik, neked meg a guggolás. :)

Vivu
2011. június 16. 19:56  

Jajj de nagyon jóóó volt:) Éreztem azért némi izomlázat tőle hétfőn, pedig edzettnek hittem magam:D Nagy szívfájdalmam viszont, hogy nekem a héten egyedül ma jött össze egy másfél órás edzés és a hét további felében megint nem lesz semmi időm rá:S Hát ez van, vannak ilyen hetek azt hiszem mindenki életében, mikor egyszerűen nincs egy szabad fél órája sem...Majd a következő hétre kitervelek valami jó kemény edzést:)

Noémi
2011. június 18. 8:58  

Andi, a guggolás az tényleg megy, most már 6.45 a rekord.:)
Vivi, az izomláz nálam is megvolt,de hát nem semmi lejtőkön mentünk fel.:D Ha nincs időd edzeni,az az egy legyen nagyon intenzív.Válassz ki valami Bodyrock videót, aztán hajrá.:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012