Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. június 5., vasárnap

Ugrókötél-verseny 3.

Múlt héten szándékosan nem írtam ki kihívást, hogy legyen idő gyakorolni. A mostani különlegessége, hogy nincs sem idő, sem ismétlésszám. Az egyetlen kötöttség, hogy páros lábbal kell ugrálni. Annyit kellene összevetni, hogy ki mennyit  tud kifulladásig megcsinálni. Nem számít a idő, lehet tartani pihenőket is. Addig kell ugrálni, amíg elegetek nem lesz belőle.:) Ebből kiderülnek majd az egyéni rekordok. Sok sikert mindenkinek!

4 Comments:

Noémi
2011. június 5. 18:22  

800-at ugráltam összesen, kíváncsiságból mértem az időt is: 12 perc 40 mp. Száz után mindig fél-egy perces pihenők következtek. Utána meg fél óráig vörös volt a fejem.:D

Süviandi
2011. június 6. 10:31  

cél 6x300
eredmény 22 perc 10 mp alatt teljesítve körönként 30 mp pihenővel

Vivu
2011. június 6. 20:09  

hú Andi Te aztán belevaló vagy hallod:D 1800 ugrálás?:O Nem semmi:) Amúgy ma én is próbáltam ugrókötelezni, de valami nem jó velem:s Minden zökkenésnél fáj a hasam...nem tudom hogy az lehet-e baj, hogy előtte már edzettem 40 percet és ezt hagytam a végére, vagy túlerőltettem múlt héten a hasizmomra gyúrást...bár ez nem izomláz. Úgyhogy 100 ugrás után abba is kellett hagynom:( Remélem hamar elmúlik, mert szerdára is bodyrock.tv edzést írtam ki magamnak ami szintén ugrálós.

Süviandi
2011. június 6. 21:55  

Vivu!
Kösz az elismerést. Lehet a levegővételre kellene jobban figyelned, nekem azzal szokott néha gond lenni.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012