Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. június 22., szerda

Izzasztó 17 perc

Megvolt a 2x200 kitöréses gyakorlat.17 perc, vizes haj, vörös fej, ma reggelre izomláz a fenekemben. Nagyon kemény volt. Annyit könnyítettem az egészen, hogy ötvenesével lábat váltottam, de így is maximálisan elfáradtam. Utána dupla adag fehérjeturmix következett, hogy erőre kapjak.:D
Ha már itt tartunk, fehérjepor: két hónapja iszogatom. Nem mondom, hogy sokkal izmosabb lennék, de  kicsit definiáltabb lettem. Ezt akkor venni észre leginkább, ha betartom a diétát és nem eszek semmit a tiltólistáról. Elsősorban a combomon veszem ezt észre, meg néha a hasamon.
A következő szimpatikus videót Vivi ajánlotta. Eredetileg 9 gyakorlat és 600 ismétlés, én módosítani fogom. Kiveszem a fekvőtámaszt, mindenből csinálok harmincat, így kijön 360-ra.:) Szeretem az ilyen edzéseket, mert kicsit sem unalmasak és folyton izomlázam van tőlük. Persze igyekszem minél változatosabban összeválogatni.:)

3 Comments:

Névtelen
2011. július 6. 11:54  

Szia!
A 9 gyakorlatot 600x kell megismételni? Úgy értem, hogy első gyakorlat x 600 és így tovább? Vagy hogy van ez? Mondjuk elsőre úgysem tudnám ezt megcsinálni. :-D

Noémi
2011. július 6. 21:50  

Összesen kell hatszázat megcsinálni. Tehát ha van egy 10 gyakorlatos videód, mindegyikből 60-at csinálsz. Ha a gyakorlat mindkét oldalra szól (pl. mindkét lábra), akkor én felezem: 30-30/oldal. Ha kezdő vagy, nézd át a videót, keress egy számodra szimpatikus ismétlésszámot (jelen esetben én levettem a 600-at 360-ra) és próbáld meg végigcsinálni. Ezek a gyakorlatok elég nehezek, de érdemes próbálkozni, mert ha végigcsinálod, akkor azt némi sikerélmény követi és a siker a legjobb motiváció.:)

Névtelen
2011. július 7. 13:02  

Köszönöm szépen a választ, kipróbálom, biztos nagyon hatékonyak a gyakorlatok. :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012