Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. június 19., vasárnap

Esős vasárnap

 Vasárnap, edzésnap. Ez általában igaz rám és ez ma sem volt másképp: egy óra 15 perc után még kimentem ugrókötelezni is. Arra már elállt az eső, de így is le kellett pucolnom még a kötelet is.:) Nem ugráltam nagy rekordokat, az első kétszáz tízesével ment (folyton elakadtam), aztán összeszedtem magam és a maradék háromszáz már viszonylag jól sikerült.
 Délután némi alkotáshoz támadt kedvem. Ruhát nemigen találok magamra mostanság, mert pici nőkre nem készítenek ilyesmit.:) Elhatároztam, hogy újra varrok valamit szoknyát és nadrágot magamnak. Az anyag már megvan egy ideje, csak a szabásminta volt a kérdés. Gyorsan megterveztem, aztán megszerkesztettem és délután ötre már ott volt előttem kiszabva a miniszoknya és a sort is. A neheze még hátravan, meg kell küzdenem a varrógépemmel (sajna nem túl jó) . Ha sikerül szépet varrni, ígérem teszek fel róla képet.
A következő program keddre várható, ezúttal guggolás nélkül. A következőt gyakorlattal helyettesítem:

Alaphelyzet

Rúgás a magasba

Lábanként 200 ismétlés, azt hiszem kemény lesz.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012