Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 9., szombat

Fehérjepor próba

  Hála Istennek a munkának vége erre a hétre, mert annyit dolgoztam, amennyit nem egészséges..:D Két edzés, 10 perc ugrókötél és ma fél óra felsőtest + has. . Nem vagyok büszke magamra, ezért a jövő hetet jóval mozgalmasabbra tervezem. Ami újdonság viszont, hogy fehérjeport iszogattam torna után. Munkatársamtól kaptam egy kisebb adagot ajándékba, ez pár edzésre elegendő lesz. Régóta szeretném már kipróbálni, amit várok tőle: szebb bőr, észrevehetőbb eredmények és több energia. Nem akarok átesni a ló túloldalára, de jó lenne ha egy kicsit jobban meglátszana a mozgás rajtam. Nem tudok olyan étrendet összeállítani, ami lehetővé teszi mindezt. Rossmann-ban kívánom majd beszerezni a továbbiakban, ha észlelek magamon változást.
A másik pozitív dolog, ami a héten történt, hogy Bodyrock Tv-n végre "magukhoz tértek" és elkezdtek új gyakorlatokat kitalálni. Az utóbbi időben nem volt túl aktív az az oldal és örülök, hogy ennek véget vettek. Az egyik legutóbbi videójuk különösen tetszik, mert elég kemény gyakorlatokat találni benne lábra. És valami hasonlót tervezek én is:



A harmadik dolog pedig, amit pedig még megemlítenék. A legutóbbi bejegyzésből, illetve a hozzászólásokból azt szűrtem le, hogy a narancsbőr bizony a legtöbb tornázós rokonlelket érinti. Arra gondoltam kellene feltöltenem gyakorlatokat képek formájában. Olyanokat, amiket én sikeresen alkalmazok a kis gödröcskék ellen. Nem tudom még hogy fogom mindezt megvalósítani, de ha jutok valamire azt észre fogjátok venni. A lényeg a rendszeresség, a megfelelő gyakorlatok a megfelelő eszközökkel és az egészséges, csokimentes életmód. Most pedig indulok ugrókötelezni. Függő lettem :D

3 Comments:

Süviandi
2011. április 9. 16:51  

A fehérjés dologra nagyon kíváncsi vagyok, már én is gondolkoztam, de addig soha nem jutotta, hogy bemenjek egy "gyúrós boltba". A Rosmann-ban még soha nem néztem. Lehet egy próbát tényleg megérne.
A narancsbőrrel kapcsolatban tervezek egy salaktalanító kúrát. Azt hallottam az is elég jó rá.
A gyakorlataidra kíváncsi vagyok, jó ötletnek tartom, hogy megoszd velünk :)!
A bodyrock.tv-vel kapcsolatban az a kérdésem, hogy te interval timer-rel csinálod?

Noémi
2011. április 9. 21:53  

Nincs "interval timer"-em, nem is tudom hol lehet ilyet beszerezni. A tornát én zenére, ritmusra csinálom, az ad egy bizonyos tempót. A másik eset, mikor a telefonomon elindítom a stoppert és bizonyos idő alatt próbálok minél több ismétlést végrehajtani. Utóbbi hasonlít jobban a bodyrockerségre...:)

fehérjepor és fogyás
2011. április 11. 15:06  

Andi:
Online is lehet rendelni táplálék-kiegészítőket.

Táplálék kiegészítők online rendelése.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012