Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. április 25., hétfő

Névnap és pihenés

 Pénteken névnapom volt és megköszöntöttek a cégnél is. Munkatársaimtól az egyik ajándék a képen látható papírka volt...Azt hiszem sikerült minden jó tulajdonságomat felsorolni rajta, egyedül az aranyosságom maradt ki..:D Akár poénnak tekintjük, akár nem ez volt az egyik legjobb dolog amit kaptam.:) Nem szoktam sokat kihozni az ilyen "ünnepekből", de ez a nap különösen jól sikerült.

Aztán az edzésről: 4x1 óra múlt héten, ennek örülök. Ebben a három napban amíg itthon voltam, próbáltam ugrókötelezni, de nem sokra mentem. Munka után könnyebben nekiállok mozogni, mint itthon, mikor elvileg az időm is több lenne rá.:) Fene se érti ezt..
 Az edzéseim hossza kicsit lerövidült,ez gondolom az intenzívebb gyakorlatoktól van. Nem fáradok el kevésbé, sőt általában szakad rólam a víz. Egyik gyakorlatot jobban szeretem a másiknál. A tervem, hogy leállok a Réka DVD-ről egyre inkább megvalósulni látszik. Általában valamelyik popsi-gyakorlatot kapcsolom be, aztán beteszek valami zenét és megyek a saját fejem után. A zene viszont gondot jelent, mert amire igazából lehetne tornászni, azt én egyrészt nem szeretem, másrészt meg nem is nagyon van ilyenem. Lehet anélkül is, tudom, de én úgy vagyok vele, hogy a zene csak jót tesz, lelkesít, felpörget.:) Keresgélek ez ügyben még, munkatársam hozott nekem Black eyed peas-t, inkább nem részletezném mennyire nem az én stílusom.
 A hétvégét rendrakással, pihenéssel töltöttem, igyekeztem nem teleenni magam. A sonkának nem tudok ellenállni, de főtt tojással és retekkel valami mennyei volt. Itthon persze szekáltak eleget, hogy mi a francnak nem eszek én süteményt. Azt hiszik fogyókúrázom, pedig erről szó sincs. Tudatosságnak hívják, aminek nyárra eredménye kell, hogy legyen. Nem hiányzik az édesség. Pár hónapja még szinte mindennap ettem joghurtot (a Jogobella volt a kedvencem), de ma már a legtöbbet meg sem tudnám enni, annyira édesnek érzem. Lehet cukor nélkül élni, anélkül hogy hiányérzete támadna az embernek. Egyetlen nehéz időszak van, minden hónapban egyszer, ez gondolom minden nőnél a havi ciklus velejárója. Ilyenkor a vércukorszintem nagyon alacsony lehet, mert rosszul lennék, ha nem ennék valami édesebbet. Ennek az ellenszerére még nem jöttem rá, igyekszem banánnal, vagy valami más édes gyümölccsel elfojtani.
 Ma volt a heti első tervezett mozgás: 35 perc könnyed edzést tartottam magamnak, épp elég volt.. :) Hiszek abban, hogy a szervezetem jelez nekem, mikor meddig mehetek el, ma ennyi is jólesett. :)

2 Comments:

Jágó
2011. április 26. 13:21  

Alacsony vércukor szint ellen egy megoldás van: cukor. Szőlőcukrot szoktak ajánlani, amivel az a baj, hogy nagyon rövid idő alatt felnyomja a vércukorszinted, gyorsan felszívódik, majd utána a fogyasztás előtti érték alá zuhan vissza. Csak mértékkel. :)

Noémi
2011. április 26. 20:35  

Szőlőcukorral már próbálkoztam, de csak rövid időre nyújtott megoldást. Igaz, főleg edzés közbeni energia-utánpótlásra használtam.:)A banán jobban bevált, meg az édes gyümölcsök általában.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012