Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 13., vasárnap

Mell és mozgás

Sok helyen látok vitát azzal kapcsolatban, hogy jót tesz-e nekünk nőknek, ha felsőtestre edzünk. Meggyőződésem, hogy ha valaki túlzásba viszi a fekvőtámaszokat, az, ha csak nem rendelkezik nagy mellekkel, búcsút inthet a domborulatainak. A mell mérete elméletben mindenképpen csökken a sport hatására. Annak idején, mikor elkezdtem mozogni, ész nélkül csináltam, fekvőtámaszokat is. Ennek az lett az eredménye, hogy a kezem baromi szép volt, de a mellem mérete csökkenni kezdett, és ennek kicsit sem örültem. Elkezdem figyelni arra, hogy támaszkodom meg a popsigyakorlatok közben (könyök a földön) és a vége az lett, hogy a cicim nemcsak visszanyerte a régi formáját, hanem még nagyobb is lett.:D Lehet, hogy én különleges eset vagyok, de úgy gondolom felsőtestet formálni lehet, de csak ésszel. A fekvőtámaszt szerintem nem nekünk találták ki. Van sok gyakorlat, amivel széppé tehető a váll vagy a kar. Tisztában vagyok vele, hogy helyi zsírégetés nem létezik és hogy minden attól függ, hogy mennyire erős a kiválasztott diéta vagy mennyire akarjuk a testzsírszázalékot lecsökkenteni. (Utóbbival én nem nagyon szeretnék foglalkozni, mert hülyeségekkel nem idegesítem magam.) Egy nőnél mindenképpen esztétikusabb, ha nem tűnteti el a cicijét a sport miatt. Zuzanának és Rubint Rékának is nagyon szép alakja van, deréktól lefelé, a felsőtestük túl izmos. Mindenkinek magának kell eldöntenie mit akar kezdeni a testével, de biztos vagyok benne, hogy lehetünk formásak férfias váll nélkül is.

3 Comments:

Vandy
2011. március 14. 9:26  

Én sokat fekvőtámaszoztam, de a mellem nem tűnt el, még mindig D kosaras a melltartóm. Nekem akkor fogy le, ha fogyózok.
Tényleg már túl izmos a felsőtestük, az már nem annyira nőies.

Noémi
2011. március 14. 14:37  

látjátok, én olyan szerencsés vagyok, hogy ilyesmi miatt nem kell aggódnom. Sosem volt mellem, így nem fog eltűnni a fekvőtámaszoktól :)
Amúgy egyetértünk. Én régen nagyon szépnek találtam Zuzana egész testét, de most már olyan karja és vállai vannak, ami nekem nagyon nem jön be.

Noémi
2011. március 14. 15:26  

Én sem vagyok eleresztve mellben, de mostanában javult a helyzet. Régebben folytonos mellkomplexussal küzdöttem, most ez átalakult has-komplexussá..:D Vandy, te nagyon szerencsés vagy hogy a torna nem fogyasztja le a melled.Sejtettem, hogy akinek nagyobb, annak ezen nem kell aggódnia.:D

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012