Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 5., szombat

Új sportcipő

Ma délelőtt sikerült sportcipőt vásárolnom. Nem szántam rá tízezreket és ehhez képest azt hiszem sikerült megfelelőre bukkanni. Nem volt könnyű, mert a legtöbb elég kényelmetlen és csúnya volt. A fehér színtől kicsit tartottam de igazából benti edzésre fogom használni. Hogy futásra beválik-e azt még nem tudom. Ettől a cipőtől leginkább azt remélem, hogy meg tudom majd csinálni végre a Bodyrock Tv-s egylábas guggolást. A kinézetével elégedett vagyok.



A vitaminok szedését folytattam és némi étvágytalanságtól eltekintve jobban érzem magamat. Tegnap kipróbáltam a kék gumiszalag-hurkot. A legelső Réka dvd második részét csináltam, duplán( így kicsivel több mint fél órás lett), a szalagot a térdemre raktam és úgy emelgettem a lábamat, a hatás pedig nem maradt el. Annyival nehezítette a szalag az edzést , hogy alig bírtam végigcsinálni. A lábsúly is a lábamon volt természetesen.:) Ma hasaztam, holnap újra másfél órás edzés. Egyre biztosabb vagyok abban, hogy minden másnap kell megdolgoztatni az izmaimat, így lehet a legjobb eredményt elérni. És ezt a napokban igyekszem tartani.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012