Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 19., szombat

Pretty fly edzés és egy új gyakorlat

Ma újra haspók edzés tartottam (Pretty fly) és örömmel újságolom, hogy 11 kört teljesítettem.:) 10 volt a cél, de a végén maradt még egy percem, szóval megcsináltam még egy sorozatot. Az 50 lábemelés súllyal és a 10 lebegőülés1 körben körülbelül 1 percet tesz ki. A végén már szakadt rólam a víz, amitől aztán megjött a kedvem további gyakorlatokhoz. Hasaztam még 5 percet, aztán csináltam 8 egyszerűsített egylábas guggolást is, ami igazából székről felállást és visszaülést jelentett. Kipróbáltam egy Zuzana gyakorlatot is. Borzasztó egyszerűnek tűnik, ennek ellenére meglepő nehézségű:






Combedzésre kiválónak bizonyult. Ez volt a mai kibővített has edzésem, holnap másfél óra a jövő hetet még nem tudom. Remélem a lelkesedés nem hagy el. :)

8 Comments:

Vandy
2011. március 20. 9:15  

Írtad, hogy minden másnap tornázol, és mindig másfél órát, vagy csak minden második edzés másfél órás?
Ügyes vagy, ne hagyjon el a lelkesedés!

Noémi
2011. március 20. 11:25  

Csak minden második edzés másfél órás.Az pedig, hogy a pihenőnapjaimon, mint amilyen a tegnapi volt, mozgok-e valamit az időtől és kedvtől függ. Általában hasazok vagy felsőtestet edzek, de az egész nem több mint 30 perc.

Vandy
2011. március 20. 11:56  

Ez jó. Nálam nincs ilyen rendszer, a leggyakoribb az egy órás torna heti 5-6szor, de előfordul fél-másfél órás is, időtől függ.

Noémi
2011. március 20. 12:23  

Régebben én is ennyit edzettem, aztán megértették velem, hogy nem kell annyit, nem kell mindennap. Kellenek a pihenőnapok is, mert különben nem tudnak pihenni az izmaid. Zuzana is így csinálja a Bodyrock Tv-n. De barátnőm is heti 5x szokott tornázni,ahogy te is. :)
Szerintem ezt az is befolyásolja, hogy mennyi súlyt használsz, vagy épp mennyire megterhelő az adott gyakorlatsor...

Noémi
2011. március 20. 17:00  

meg mondjuk úgy is lehet "pihenőnap", hogy ha általában erősítést csinálsz minden másnap, akkor a közbeeső tornák lehetnek nyújtó típusúak vagy kardiók, a lényeg, hogy más típusú terhelés legyen. Már amennyire én értelmezem a dolgokat.

Andi
2011. március 20. 21:59  

Szia Noémi!
Először is szupi a blogod. Nem gondoltam volna, de én is kedvet kaptam. Először úgy gondoltam, csak privát használatra lesz, de most már nyilvános. Végül is miért ne? A tapasztalatcsere jó dolog!
Én is sokszor beleesem abba a hibába, hogy lelkiismeret furdalásom van ha egy nap nem csinálok semmit!
Mostanában ezt úgy próbálom kompenzálni, hogy megosztom az edzést. Egyik nap inkább csak felsőtest, másik nap inkább láb és fenék. Így azért az előző nap megdolgoztatott izmok másnap pihenhetnek.
Ha van kedved nézz be hozzám: csillogosulyzok.blogspot.com
Bármilyen tanácsot, észrevételt szívesen várok bárkitől!

Noémi
2011. március 21. 19:47  

Szia Andi!
Köszönöm szépen. :) Olvasni fogom a blogodat, szívesen fogadok minden rokon lelket. Én is kezdő "bloggerina" vagyok, de most már kezdek belejönni. És a tapasztalatcsere a legjobb dolog ebben. :)
Régebben folyton lelkiismeret furdalásom volt, ha nem mozogtam, most inkább úgy vagyok ezzel, hogy úgyis bepótolom. :)Én legtöbbször komplett láb-popsi-has edzést tartok, néha felsőtesttel is kiegészítve. Mindig az időtől és a hangulattól függően.

Noémi
2011. március 21. 19:50  

Noémi. A pihenőnappal kapcsolatban igazad van. Én is így próbálom beosztani. Akkor is mozogni valamit, mikor épp pihenek , de kicsit könnyedebben és kicsit máshogy. És ez lehet futás, ugrókötél vagy bármi, csak jókedvvel teljen... :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012