Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 18., péntek

Ilyen hasat akarok

Összefoglalva az elmúlt pár napot. Múlt héten 3 edzés, ezen a héten ma volt a harmadik és egy lesz vasárnap.  Holnap újra a „Pretty fly” videó gyakorlatait fogom has-edzésre használni, mert a múltkori után olyan erős izomlázam volt, amilyet utoljára nyaraláson éreztem, mikor Viviennel együtt bodyrockerkedtünk a kertben.  Van egy új lány Zuzanáék oldalán,annyira szép hasa van, hogy azonnal eldöntöttem, hogy ilyet szeretnék. :) A testalkatunk hasonló, így nagyon remélem, hogy ez nem egy elérhetetlen álom:



Kíváncsi lennék, hogy vajon ki mennyi idő alatt ér el ilyen eredményt. Nálam a mozgás hatása elég lassan látszott meg, ez valószínűleg annak volt köszönhető, hogy gyerekkoromban és azután sem voltam egy nagy sportember.  Bodyrock Tv-n sokszor hihetetlenül kinéző otthontornázók vannak fent. Hogy csinálják? Ők is fehérjeporokat szednek, mint Zuzana? Az étkezésre csak nemrég kezdtem el figyelni,  remélem nem sokára már rajtam is  jobban észrevehető lesz az, amiért nap mint nap megdolgozom..Arra gondoltam lefényképezem magamat a hétvégén és meglátjuk egy vagy két hónap múlva van-e változás. Az elmúlt három nap elég megterhelő volt a munkahelyemen,de ez nem volt hatással a mai edzésemre. A lelkierőm most óriási és ha ránézek erre a képre még nagyobb lesz. Kell némi motiváció.
Szombat-vasárnap délelőtt némi ugrókötelezéssel próbálkoztam, kisebb nagyobb sikerrel. Az egylábas guggolással annyira jutottam , hogy a földről fel tudok jönni. Viszont leguggolni és aztán felállni még nem tudok. A térdet eléggé igénybe veszi ez a gyakorlat, elég óvatosan próbálkozom, de ha sikerül megcsinálnom, majd eldicsekedhetek vele mindenkinek, milyen ügyes is vagyok.:D

4 Comments:

Vivi
2011. március 20. 15:09  

Ezt az egylábas guggolást 1x én is kipróbáltam otthon. De egyrészt elbillenek, másrészt meg megfájdult tőle a térdem. Helyette viszont találtam egy másikat, biztos ismered Nonszi: fél lábbal kell állni a talajon és a másikat a levegőben tartani mintha sánta lenne az ember:D és úgy megérinteni a földet majd újra felegyenesedni. Sztem lábanként 50et garantáltam megérez másnap az ember, én legalábbis így voltam vele:)

Noémi
2011. március 21. 19:53  

Hát szervusz Drágám! :) De jó hallani felőled. Ezt a gyakorlatot egyszer kipróbáltam már, csak valahogy elfelejtettem. Kösz, hogy eszembe juttattad. :D
Az a jó, hogy ez is Bodyrock-gyakorlat és azokból nem kell 500 ismétlést csinálni...

Angi
2011. december 29. 8:41  

Hát igen, az a has... sok évi edzés után tavaly láttam meg először a kockákat. Sajnos ez lassú dolog. Most így télen megint kicsit eltűntek... Alacsony testzsírszázalék kell hozzá, max. 20%. Én amúgy úgy értem el, hogy minden edzés végén csináltam 5 perc hasat (de azt hatásos gyakorlatokból és nem támaszkodtam Rubint Réka nyak és könyökgyilkos kínzására sem). Majd egyszer felteszem a has rutinom is, csak jussak el oda :D Ma dolgozatírós nap, összeszedem magam sulira így két ünnep között... :(

Noémi
2011. december 29. 22:54  

Kockákat én még sosem láttam és szerintem nem is lesznek.:D Kezdem elfogadni, hogy alkatilag képtelen vagyok a lapos definiált hasra. Amint többet eszem, rögtön megjelenik a babaháj. Testzsírszázalékot lecsökkenteni rengeteg odafigyelést igényelne meg némi fogyókúrát. És ha fogyok, hasból fogyok utoljára. Idén rájöttem, hogy az ugrókötél számomra a legideálisabb megoldás és ha sikerül valami hasonlót elérni, mint amit a képen látok, akkor már elégedett leszek.:)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012