Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. március 11., péntek

Haspók

Két edzésen vagyok túl és a holnapit bodyrock-kal kívánom kiegészíteni. Mivel a hasam továbbra sem szép (és valószínűleg soha nem is lesz az), arra kellene koncentrálnom. Az egyik Zuzana-edzést választottam ki:



Ha megfelelő idő lesz, kimegyek futni és magammal viszem az ugrókötelemet is. Utána jöhet a másik gyakorlat ebből a videóból. Jó lenne, ha a rengeteg hasizomgyakorlat és a cukormentes étrend végre megtenné hatását, mert nem szeretnék haspók lenni megint. A hasam rontja el mindig az összképet, amiatt nem látszik az, hogy tornászom. Ez nálam sajnos leginkább genetika. Oda hízom, amint egy kicsit is többet eszek a kelleténél. Anno, mikor eldöntöttem, hogy elkezdek edzeni, ez volt az egyik fő ok, a másik pedig a lapos fenekem. Utóbbi már kikerekedett, de a hasammal nem mentem sokra. Azóta néz ki normálisabban, amióta a combedzések közben emelgetem a lábamat. Nem tudom mit kellene csinálnom vele.

7 Comments:

Vandy
2011. március 12. 10:48  

Na nálam is pont ez van, a has elront mindent, oda hízok, de remélem egyszer jó lesz az is, még pár év kemény torna és csak lesz valami. Nálam a kemény kardió torna segített mindig, de ahogy abbahagyom, visszajön a has, örökké meg nem lehet Insanityzni, mert akkor meg az ízületeim kikészülnek, szóval ördögi kör. Most sok-sok hasizomgyakorlatot végzek, hátha lesz valami.

Noémi
2011. március 12. 22:19  

A a baj a hasizomgyakorlattal, hogy erősít és szélesít, nem pedig fogyaszt. És itt a probléma. Lapos hashoz fogyni kellene, de annak meg semmi értelme,mert onnan fogynék legutoljára..:( Nekem is a kardió jött be a legjobban, de mindig nincs hozzá erőm sajna...

Vandy
2011. március 13. 9:24  

Akkor haspókos pókhasúak maradunk, de azért én reménykedem, hogy a kitartó tornával egyszer szép lesz az is.
Már írni akartam, hogy annyira szép lett a blogod, nagyon tetszik, tök jó ez a dizájn!

Noémi
2011. március 13. 12:58  

A blogkinézet nem teljesen az én érdemem, de azért köszönöm.:)
Most készülök hasazni, mert tegnap nem jutott idő kipróbálni ezt a videót. A nagy szél miatt nem megyek ki futni meg ugrókötelezni, de majd labsúllyal emelgetem a lábam. :)

Noémi
2011. március 13. 18:12  

No, 10 perc alatt 8 kört csináltam meg. 50 lábemelgetés felváltva (Réka tempóban), aztán 10 lebegőülés, vagy mi is ez.. Jó ez a videó, ajánlom mindenkinek..:)

Vandy
2011. március 14. 9:22  

Igen, írtad múltkor, hogy nem Te alakítottad teljesen, de az teljesen mindegy, nagyon szép!
Mekkora lábsúlyod van? Érdemes venni? Már gondolkodtam rajta, de még nem mertem. A lebegőülés hatásos, az biztos.

Noémi
2011. március 14. 15:22  

Nekem egyenként 2 kg-os a lábsúlyom, bolhapiacon vettem alig használtan 800 Ft-ért..:)Csak ajánlani tudom, mert kikerekíti a feneket, ha ezzel tornászol. Leginkább a Rékához jó, bodyrocknál meg kell gondolni mikor van a lábadon. Ehhez a videóhoz tökéletes, de a lebegőülésnél már le kellett venni. :D Uh,olyan izomláz van a hasamban, alig tudok felülni..Tescoban lehet venni 1 vagy 1,5 kg súlyút, az ha még nem használtál ilyet szerintem bőven elég. Azt hiszem 2000 Ft körül van.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012