Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 16., szerda

"Címlaplányok"


Az egyik legjobb dolog, ami valaha történt velem, hogy nekiálltam mozogni.  Erre most kezdek csak igazán rájönni, mikor felkerülve a Bodyrock Tv-re, annyi támogatást és dicséretet kaptam, amennyit még sosem… Nem gondoltam volna, hogy egyszer majd én is megtalálom a helyem.
Csodálatos érzés, hogy a világ minden tájáról összegyűlnek emberek és megbeszélik a tapasztalataikat, buzdítanak számukra vadidegen embereket, hogy menjenek előre, valósítsák meg a céljaikat. Alapvetően rosszak a tapasztalataim az emberekkel és ez most nagyon meglepett. Örülök, hogy ennyi kedves rokonlélek van szerte a világban. A másik fantasztikus dolog pedig az, hogy annyi magyar bodyrocker van, hogy az hihetetlen. Nem vagyunk egyedül. :) Arról meg nem is beszélve, hogy kint van a képünk a főoldalon. Juhéé :D
Hétfőn olyan intenzitású edzést csaptam, hogy még magamon is elcsodálkoztam. Ennyit jelent a támogatás. Ma valami hasonlót tervezek, a hétfőinél intenzívebb has-edzéssel.  Mostantól még kitartóbb leszek.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012