Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. február 24., csütörtök

Edzésszünet és tervek

Negyedik napja nem mozogtam semmit. Az ok: láz, köhögés torokfájás. Reméltem, hogy annak ellenére, hogy körülöttem mindenki beteg volt, megúszom ezt az egészet. Nem így lett. Második napja nem is dolgozom, próbálom rendbe hozni magam, de nem megy könnyen. Az utolsó kényszerszünet óta még nem telt el egy hónap sem. Nem tehetek mást, mint várok és tervezgetem a jövő hetet. Egy hét szabadság vár rám és ezalatt csupa jó dolgot és sok-sok pihenést tervezek.
Márciusban szeretnék beszerezni egy új sportcipőt, mert a mostani már nagyon elnyűtt és emiatt nem is tartja rendesen a bokámat. Hogy milyet és mégis mennyiért fogok találni, az még kérdéses, de valami olyan kellene, aminek kicsit vastagabb a talpa és futni is lehet benne. A képen látható megfelelne az igényeimnek de nem tervezek több tízezres kiadást. Igazából egy biztos, hogy feketét szeretnék.


Varrni szeretnék egy fekete edző-felsőt is(azt hiszem, még nem említettem, hogy tudok ilyet :D ). Az anyag már megvan és valamilyen hosszabb trikó fazon kellene, mint például ez:
 Ha elkészül beszámolok róla. Összefoglalva a jelenlegi helyzetet: tornamentes, ágyban töltött  napok jönnek és bízom benne, ez nem fog sokáig tartani. Nehezen bírom mozgás nélkül..:(

2 Comments:

Vandy
2011. február 24. 14:43  

Jobbulást kívánok!
Ez a cipő nagyon jól néz ki! Én kb. 3 éve vettem a Nike futócipőmet, és nagyon jól bírja, pedig ősztől-tavaszig szinte csak azt hordom, nem futásra, hanem csak úgy.

Noémi
2011. február 24. 17:05  

Köszönöm, remélem már nem tart sokáig...

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012