Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 28., szerda

Pihenőnap

Ma nem mozogtam, szándékosan. Kellenek ilyen napok is, ráadásul moccanni is alig bírok az izomláztól. Nagy szünetek után mindig ez történik.
Az elmúlt napokban az egyik karácsonyi ajándékom, a "Hobbit"  című könyv kötötte le a figyelmemet. Előtte is hallottam már róla, de nem foglalkoztam vele.
A regény a hobbitok népébe tartozó Zsákos Bilbó nagy kalandját meséli el, amelyben Gandalf, a varázsló és tizenhárom törp meghívására részt vesz az utolsó élő sárkány legyőzésében. Sosem voltam Gyűrűk Ura rajongó, de ez a könyv kellően szórakoztató és érdekes volt ahhoz, hogy rövid idő alatt kiolvassam. Külön öröm, hogy épp mozifilm készül belőle. Utoljára a Harry Potter filmet vártam ennyire és jövő decemberig valószínűleg kilyukad az oldalam a kíváncsiságtól. Íme az előzetes kedvcsinálónak:


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012