Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 29., csütörtök

A verzió combra- csak kezdőknek :)

A tegnapi pihenő után újult erővel vágtam bele a mai edzésembe, bár az izomlázam mit sem enyhült. Az új Réka DVD comb részének A verziójával kezdtem. Ezt még nem próbáltam eddig, mert mint írtam elég könnyűnek és megszokottnak tűnt. Nem tévedtem nagyot: ez egy kezdő szint. Van benne egy icipici felsőtest gyakorlatsor, de olyasvalakinek ajánlom, aki teljesen újként megveszi ezt a DVD-t, mert neki akar állni mozogni. Nyilván ezért is van kétféle program mindenből. Adhatna Réka némi útmutatót, hogy melyik DVD-t kinek ajánlja, mert nem egyforma nehézségűek.
Utána azért megcsináltam a 40perces A-B blokkot a hátsómra. Annyit nehezítettem, hogy felcsatoltam a lábamra a 2 kilós bokasúly mellé az egykilósat is.
Megfogadtam, hogy csak szépen fokozatosan gyúrom vissza magam arra a szintre, ahol a nyáron tartottam. Egy hetet adtam magamnak, hogy "kiteljenek" az izmaim, egy hónapot pedig arra, hogy eltűnjön a hasam és már látványosabb eredménye legyen annak, hogy újra edzek. Kizárólag lábsúllyal kezdtem, a gumiszalagjaim még pihennek, holnap viszont megyek ki a levegőre ugrókötelezni. És ha már az ugrókötélnél tartunk. Pistivel elmentünk Lidlbe este vacsora-hozzávalókért és egy digitális ugrókötéllel tértünk haza (persze azért vettünk kaját is). Mindössze 500 Ft volt: valami bazárakció miatt egy kupacba összezsúfoltak mindenféle holmit, egészen véletlenül egy kötelet is. Méri az időt, számolja az ugrásokat és még az elégetett kalóriamennyiséget is (ez utóbbi kicsit sem érdekel). Holnap ezzel megyek ki ugrabugrálni.
Imádok itthon lenni. Végre van időm edzeni, blogot írni, olvasni, aludhatok sokáig. Jól érzem magam a bőrömben! :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012