Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. december 27., kedd

Rubint Réka DVD 2011- vélemény

Újra itt vagyok. :) A legelső és legfontosabb, hogy túl vagyok a francia úton: hosszú volt és fárasztó. Edzésre még csak nem is gondoltam, mert se idő, se hely, se energia nem volt ilyen tevékenységre. December 17.-én érkeztem haza és az azt követő egy hetet a karácsony előtti rohangálás és az örömködés töltötte ki, hogy "juj, de jó újra itthon lenni".
Tegnapelőtt (18 nap szünet után) kezdtem bele újra az edzésbe. Lassan, fokozatosan szeretném visszaszoktatni magam a szokásos rutinhoz. Nem törtem magam azon, hogy különösképpen ellenálljak a karácsonyi finomságoknak. Elérek majd oda is, hogy fehérjeport iszogatok, de még nincs itt az ideje. 
Letöltöttem Rubint Réka új DVD-jét, jelenleg ezt "tesztelem" és erről szeretnék most pár sort írni. 
A DVD-n has, comb, popsi és felsőtest edzés található, testrészenként 20-20 perc: A és B verzió. Nincs konkrétan megadva melyik a könnyebb, de szerintem a B verziót szánták a haladó otthontornázóknak:
Has: 
  • A verzió: a szokásos felüléseket tartalmazza, számomra kissé álmosító, viszont lábsúllyal egész jó kis izomlázat hagy maga után.
  • B verzió: itt egy kicsit meglepődtem, mert Rékától szokatlanul ebben a blokkban nehéz testsúlygyakorlatok is vannak (fekvőtámasz, térdhúzás). Nekem elég melegem lett tőle, csak ajánlani tudom.
Comb: 
  • A verzió: nem próbáltam, mert nem szeretek 20 percen keresztül kitöréseket meg fellépéseket csinálni, meg elég könnyűnek is tűnik.
  • B verzió: kicsit kétkedve ugyan, de végigcsináltam. Melegem lett, de különösebben nem fogott meg. Ugyanúgy kitörések, fél guggolás, guggolás 2 ütemben a program. Ha valaki most áll neki edzeni, arra tökéletesen megfelel, de léteznek ennél hatékonyabb combformáló gyakorlatok is.
Popsi:
  • A verzió: ez a rész elsősorban a csípőt formálja, nem a feneket. Rettenetesen fáj már a végén minden mozdulat. Ha valaki narancsbőrre szeretne ellenszert, vagy csípőből szeretne fogyni, akkor ez a 20 perc tökéletesen alkalmas rá.
  • B verzió: ettől vártam a legtöbbet. Nem könnyű,kifejezetten fenékformálásra koncentrált gyakorlatokat tartalmaz. Ajánlom hozzá a lábsúlyt, mert úgy van igazán értelme, a legjobb pedig az A verzióval együtt egyben letolni a 40 percet. 
A felsőtestről nem szeretnék bővebben nyilatkozni, mert csak a könnyebbik változat első 10 percét csináltam meg. Nem látom értelmét, hogy 20 vagy 40 percet válledzéssel töltsek, rövidebb idő alatt is el lehet érni hasonló eredményeket.
Összefoglalva tehát: az új DVD-n nekem a popsi és a has program tetszik a legjobban és az tűnik a leghatásosabbnak. Engem az új DJ (Bárány Attila) borzasztóan idegesít: az előző sem játszott jobb zenéket, de legalább csendben volt, nem beszélt folyamatosan hülyeségeket.
Egyelőre tehát Réka DVD minden másnap 60 percben, aztán pár nap múlva ki szeretném egészíteni ugrókötelezéssel is. Ígérem beszámolok mindenről.:)
A végére pedig egy kis biztatás:

 

1 Comment:

zsuzso100
2012. január 5. 14:04  

Köszi ezt az összefoglalót - akkor jó anyagot néztem ki magamnak, ezt meg tudom csinálni.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012