Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. április 1., hétfő

Egylábas guggolás- kis segítséggel

Ma ismét alsótest napot tartottam, összesen 50 percig tartott. Lábsúly, guggolások, egyebek. A különleges az volt benne, hogy a végén, nekiláttam az egylábas guggolás gyakorlásának is. Ezúttal nem székre leülős módszerrel: belekapaszkodtam a kanapé támlájába mikor felálltam. Nem felhúztam magam, inkább az egyensúlyban segített. Csupán 5 ment lábanként ebből, de egy lépéssel közelebb kerültem az egylábas guggoláshoz. Hát nem csodás?:)

Pont így, csak kanapéval
Holnaptól vége a jó világnak, megyek vissza dolgozni. Ez egyben azt is jelenti, hogy végre edzőtermes napok következnek. Úgy döntöttem, nem bántom a jelenlegi edzéstervemet, ellenállok a guggolás utáni vágyamnak és tartok egy jó kis felsőtest edzést. Mi a jelenlegi edzéstervem? Egyik nap felsőtest, másik nap alsótest. Heti 6 nap edzés, 1 nap pihenő. Az edzéseim általában 50-60 percesek és pihenőnap után mindig alsótesttel indítok. Pár hete így csinálom és ez így egész működőképes.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012