Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. október 9., vasárnap

82 perc csakazértis

Vasárnap a kedvenc napommá válik, mert valahogy mindig kellemesen sikerült eltölteni. Persze ha nem kell korán kelni és nem kapkodással indítom a napot, akkor rossz dolog nem sülhet ki belőle.
Délután belevetettem magamat az edzésbe: Réka utolsó dvd-je a mostani nagy kedvencem, olyan változatos az a 40 perc, hogy pillanatok alatt elrepül. A megszokott edzésprogramomat csináltam ezen kívül, újra végigszenvedtem azt a 10perces hasat is, amitől két napig olyan izomlázam volt.:) Volt némi Bodyrock is, a tegnapi videó gyakorlatából 40 ismétlés, aztán bicepszgyakorlat 2 kilós súllyal. Amint a bejegyzés címén is látszik, 82 percen át tornáztam ma. Kimentem volna futni is (az utolsó 20 perc helyett), csak olyan szél fújt, elvette a kedvem minden ilyentől. Combra most nem edzettem, holnap kellene: fél guggolás a cél, kitörések, súllyal előrehajolás.  
Felemelő érzés leküzdeni önmagagamat, a lustaságomat, és ez az amit a mozgásban a legjobban szeretek! :)
"A sport megtanít becsületesen győzni vagy emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít." (Ernest Hemingway)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012