Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. október 1., szombat

Munka, munka, munka...

Mostanság a munka körül forognak a napjaim: minden szombatot ezzel töltök és legtöbbször hétközben is becsúszik némi túlóra. Nehéz így tartani az edzésprogramomat, elég változatosan alakulnak a hetek: néha összejön minden betervezett, de most nem tudok maximumot teljesíteni. Az egyetlen sikerélményem az egy régi rekord megdöntése volt. Andival párhuzamosan csináltunk meg egy Bodyrock videót anno és egyik vasárnap ezzel próbálkoztam meg újra. Az akkori rekord 15 volt, most ez 19. Külön öröm, hogy Zuzana 16-ot csinált.:D A másik fontos dolog, hogy továbbra is edzek a teljes guggolásra. Az ötödik lépés már simán megy, a hatodik ennél szerintem sokkal egyszerűbb. A könyv szerint továbbléphetnék már, de a térdem egyenlőre mást jelez: a hetedik lépést egyelőre labda nélkül, falnál támaszkodva és csak félig tudom végrehajtani. Annyit erősítettem a hatodikon, hogy súllyal guggolok (6 kilós táskával), emellett pedig próbálkozom a felemás guggolással is. Az én kis Zuzana-féle saját készítésű sandbagem még várat magára, ahhoz kissé több szabadidő kellene. Ma pihenőt tartok, holnap talán kiegészítem a napi edzésemet némi ugrókötéllel is.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012