Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. október 1., szombat

Rövidke esti edzés

Mára pihenőnap volt a terv, de nem bírtam ki mozgás nélkül. Valami könnyedet kerestem, aztán eszembe jutott egy videó, amit még Vivi mutatott egyszer:


Tracy Andersonról annyit tudok, hogy ő valamiféle hollywoodi sztáredző. Ez egy rövid 16 perces videó, ami lábsúllyal kicsit jobb lenne. Azt sem tudom szegény srác mit kínlódik ott hátul.:D Az elején a térdelős részt nem értettem, de pont ennyire volt most szükségem. Némi nyújtással megtoldottam még, ez az egyik kedvenc Zuzana videóm. Imádom, mert ellazít és megnyugtat:


Most kevésbé érzem magam kimerültnek. Furán hangzik, de néha a mozgás a legjobb ellenszer fáradtság ellen.

3 Comments:

Angi
2011. december 28. 21:49  

Fenékre guggolás és kitörés. Ez utóbbit lehet csinálni sétálva súly nélkül is jó, hát még 5 kilóval. De Zuzana ugrálós gyakorlatai is hihetetlen jók. Amúgy pedig a futásnál jobb úgy sincs rá :) Mindig azt vettem észre, hogy a csípőn gyűlő női zsírt csak az viszi le szépen. De ezeket a lábemelgetéseket csakis egy jókora spinning edzés végén szoktam (ez úgy lehet, hogy van egy spinnerem), amúgy nem hogy nem hiszek benne, de sosem tapasztaltam eredményét :( Neked beválik??

A mozgás igen jó ellenszer fáradtság ellen, főleg vizsgaidőszakban kötelező.

Noémi
2011. december 28. 22:20  

Mindenki a guggolásra és a kitörésre esküszik nem alaptalanul. Ezek a gyakorlatok hatásosak, de egyvalami kötelező hozzájuk: mégpedig a lábsúly. Anélkül nem megy. Nekem kétkilós van, jobb napokon mindkettőt egy lábra csatolom (az ugye már 4kiló) és azzal emelem a lábamat.És ha mindezek guggolással vannak párosítva, akkor az eredmény garantált.
A futás nekem nagy gyengém, ugrókötelezni jobban szeretek: szép lapos hasat csinál. Csípőre én nem hízom, inkább hasra. Haspóknak lenni pedig nem jó :)

Angi
2011. december 29. 22:40  

Akkor szerencséd van, mert onnan gyorsabban mobilizálhatók a zsírpárnák, csak alacsony cukortartalmú diéta kell sok fehérjével és zöldséggel :) bár nem tudom, hogyan eszel, de ezzel nem hiszem, hogy túl sok újat mondtam volna.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012