Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2011. október 8., szombat

Puhány lány :)

Mekkora egy puhány vagyok. Tegnap végre, a héten másodszor(!) nekiálltam edzeni és hát péntek révén energiával rosszul álltam. Ilyen helyzetekre használom a Réka DVD-ket. A 40 perces alakreform popsi volt az alap, ezt egészítettem ki nyolc perc gumiszalagos „lábnyújtogatással.”. Biztosan említettem már, hogy az alakreform órás DVD végén van 10perc has: végigcsináltam becsülettel, de feltűnően nehéznek tűnt. Ma meg feltűnően izomlázam van a pocakomban.:) Érzem, hogy rossz formában vagyok: se ugrókötél, se futás, se rendszeres edzések. Úgy lefáradok a sok munkától, hogy szintem semmi erőm nem marad edzeni. Lesz még idő bepótolni, de jelenleg még a szinten tartás sem megy, össze vagyok zuhanva. Örökké nem tart ez az időszak, de jó lenne már látni a végét, mert nem szeretem ezt a tétlen életmódot.

2 Comments:

zsuzso100
2011. október 8. 19:26  

Dehogy vagy puhány, én nem is bírnám a Rékát...bár most arra gyúrok, hogy végig tudjam csinálni, egyelőre Tatarek Rezső 10 perceseivel próbálok újra formába lendülni.

Noémi
2011. október 8. 22:16  

De, azért most elég puhány vagyok.:D Azért köszi a biztatást.Az a baj, hogy ha edzésről van szó, akkor mostanában mindig valami könnyebbet választok.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012