Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. április 4., szerda

Heti 5 óra

Az edzéseimet illetően sikerült a teljesen  saját lábamra állnom. Rubint Réka programjai már csak akkor kerülnek le a polcról, ha nincs kedvem számolni, más napokon teljesen az általam kitalált edzésekre támaszkodom. Ez az egyik legnagyobb dolog, amit elértem az évek folyamán. Teljesen kezdőből kevésbé kezdő lettem. Annyira még nem vagyok ügyes, de jó úton haladok. Combra van egy szuper intervallum edzésem, lehet fel kellene venni videóra és megosztani másokkal is. Semmi ördöngösség, bárki meg tudja csinálni, csak egy ugrókötél kell hozzá.

Hétfőn pihenőnapot terveztem, főleg a lábaim igényelték a (számomra) sok futás után. Öt napot végigedzettem úgy, hogy 40 percnél egyik nap se tornáztam kevesebbet. Így sikerült több, mint 5 órát összehoznom egy hét alatt, ami új rekord, mert amióta újrakezdtem, még nem sikerült 4 óránál többet edzenem. Aztán a pihenőre visszatérve: nem lett igazi pihenő, nem bírtam ki. Csaptam egy 15 perces felsőtest edzést a 4 kilós kézi súlyzómmal. A karom nem volt fáradt, azt lehetett terhelni.
Szükségét érzem egy sportcipőcserének. Látszólag nincs semmi baja, de futás közben érzem már, hogy nem a régi. Kicsit elvékonyodott a talpa és érzem az "ütéseket" a bokámon, ahogy futok. Ezt még leírni is rossz, szóval a héten elmegyek és vásárolok egyet. Az eddigit meghagyom benti edzésnek, arra megfelelő. Mindenképpen feketét szeretnék, tavaly is azt akartam és nem tudom hogy lett belőle fehér.
Ma pedig ki kellett volna menni futni. Persze nem lett belőle semmi, pénteken újra megpróbálkozom a dologgal. Büntetésből jó kis ugrálós bodyrock edzést csaptam. Nem ért fel egy futással, de a végén egészen kimelegedtem. Egyre jobban bírom ezeket a 12 perceket, lassan hátba veregethetem magam az egyre jobb állóképességem miatt. Úgy vettem észre, hogy a futás nagyon fogyaszt, főleg csípőről és hasról. A hasam már a csodálatos fele közelít! :) Rá se ismerek. Már csak a kajára kellene nagyon odafigyelni végre! Sajna azon múlik minden. Helyes étkezés nélkül ha megfeszülök se érem el azt az alakot, amit szeretnék.
Teljesen véletlenül Veroca blogján rátaláltam egy szavazásra, ahol életmód blogokat versenyeztetnek egymással. Nekem fogalmam sem volt róla, hogy Angéla engem is benevezett.  Kicsit muris, hogy az enyém meg Verocáé külön van, de hát így is bőven lehet nyomkodni a szavazatokat. Ha valaki úgy érzi, hogy a blogom megér ennyit , ide kattintva eléri az oldalt, ahol az oldalsávban leadhatja a voksát.

1 Comment:

Mike
2012. április 5. 9:56  

sajnálom, hogy külön lettetek, de csak tegnap érkezett be a nevezés, módosítani pedig már nem lehetett az eredetit, úgyhogy ez a verzió maradt :(

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012