Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. március 31., szombat

Futó kaland

Ma szó szerint szembeszélben küzdöttem a célomért. Annyira fújt, alig bírtam futni. Mindenképp ki akartam menni, mert ha mindjárt a másodikat kihagyom, szégyenben maradok. A táv ugyanaz a 2 km volt, mint legutóbb, ezt sikerült is teljesíteni. Hozzátenném: nagyon nehéz volt. A szembeszél nem segített előre, meg egyébként sem álltam a helyzet magaslatán ma. A ruházatom majdnem tökéletes volt, csak a pólóval akadt némi bajom: folyton felcsúszkált a derekamon. Nem árt valami hosszabbat felvenni legközelebb. A vége kalandosra sikerült: kb. 5 vaddisznó vett rá minket a minél gyorsabb távozásra. Erdőszélén futok, egy bicikliúton. Nem tudom ezek az állatkák mit kerestek ilyen közel az erdő széléhez. A nagy ment elől, aztán a kismalacok. :) Így utólag vicces, de akkor kicsit megijedtem tőlük.
Futás után nagyon le voltam merülve és a zabpelyhes fehérjeturmix sem hatott túl gyorsan. Végül másfél óra alatt rávettem magam még egy rövid hát meg váll edzésre. Holnap ugrókötelezni fogok, azt hiszem heti 2-3 futás nekem elég lesz egyelőre.
Más téma: narancsbőr. Hát még korántsem vagyok megelégedve magammal. Két célom volt eddig: magamhoz képest egy szép, lapos has elérése, illetve lábizmosítás. Mindkettővel szépen haladok, de így a fenekemet kicsit elhanyagoltam. Elindítom újra a guggolásokat, jöhetnek a gumiszalagos lábemelgetések. Kell némi izom oda is, aztán megoldódik a probléma. Ha ez sikerül, mellette a lábam izmosodik, a hasam lapos lesz akkor már elégedett lehetek. A felsőtestem már most is rendben van, az a heti 2-3x20 perc bőven elég rá. Sosem volt még ilyen izmos a karom.
Ma elég "utálom magam" hangulatban vagyok. Ilyenkor senki sem tudja megmagyarázni, hogy látszik rajtam az edzés. Az önbizalmam ma konkrétan nullán van. Igyekszem átlendülni ezen minél előbb.

5 Comments:

Angi
2012. április 2. 15:57  

Voltál azóta futni? Ma talán szép az idő :)

Noémi
2012. április 2. 19:44  

Nem, ma pihenőnapom van. Kellett a lábamnak. Legközelebb majd szerda-csütörtök körül. Te hányszor futsz egy héten?

Angi
2012. április 3. 13:02  

Eddig mindig 1 hosszabb futást iktattam be. Most pedig, hogy ne kelljen egyszerre lefutnom egyre többet és többet, beiktatok egy plusz futást, ami után Zuzana edzést végzek vagy valami más hasonlót. Mostantól én is a megtett km-eket fogom számolni, hogy sose menjek már heti 16 alá.

Én is érzem, hogy pihennie kell a lábamnak. Ezért is mentem ma futni lábnap helyett, nameg nem csak ezért - a hétvégén hátedzés és utána Tae bo, betett a derekamnak, lett izomláz a hátamban rendesen és így nem lehet guggolni :(

de végre izomlázam is szokott lenni itt-ott!

Noémi
2012. április 4. 21:29  

Nekem a futás tett oda, azért kellett pihenni. :)
Heti 2 futás és 1 ugrókötelezés, vagy két ugrókötelezés és 1 futás a tervem. Mellette pedig mikor időm és erőm van bodyrock. Ez így jó lesz szerinted?

Angi
2012. április 5. 21:12  

Jól hangzik, biztos lesz eredménye :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012