Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. március 28., szerda

Futni akarok!

Ez a hetem kissé nehezen indult: koránkelés, sok munka, késő délutáni hazaérkezéssel. Így telt el a hétfői és a keddi nap. Tegnap este már a szemem is alig tudtam nyitvatartani, gondolhatjátok mennyit edzettem aztán! Tizenöt percet hasaztam még hétfő este, aztán úrrá lett rajtam a fáradtság és nem erőltettem a dolgot. Ma viszont szerda van és a héten már nem dolgozom többet. Szabadságon vagyok! :) Kialudtam magam és most épp azon tanakodom, mikor menjek el futni. A mai edzésem előtt vagy után? Mikor érdemes? Azt hiszem jobb lenne edzés előtt kimenni, aztán pihenni egyet és belevágni némi fenékformálásba. Úgy szeretek itthon lenni, ilyenkor annyi energiám van. Megettem az ebédemet: csirkehusit rizzsel. Még jön egy banán, aztán felveszem a futócipőt és hajrá!
Nagy hiányosságom, hogy futni nem tudok. Annyi jót olvastam már erről és ha néha én is kimegyek, általában óriási izomláz követi. Jó lenne, ha képes lennék én is hosszabb távokat megtenni. Én max. 10 percet tudok egyhuzamban lefutni. Nagyon kevés, ugye? Na ezen szeretnék változtatni.
Tesztelgetem a blog új külsejét. Nem raktuk vissza minden részét, mert még ki kell tapasztalnom, mi hogy működik. Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a fekete háttér és a nagy vetítő a tetején. Úgy néz ki mint, valamilyen komolyabb oldal. Nektek hogy tetszik?

2 Comments:

Angi
2012. március 28. 22:09  

Nekem nagyon tetszik! :)
Én is futni akarok, de picit fáj a derekam a guggolás után... de ha holnap nem futok, pénteken nem tudok. Meg akarom adni a módját, nem kapkodni, ugyanis hosszú távra megyek és nem lesz lehetőségem visszafordulni... nekem bevált, hogy elindulok egy irányba és csak akkor érek haza, ha hazafutok.

Angi
2012. március 28. 22:09  

nem is az, hogy fáj, inkább csak elfáradt...

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012