Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. március 24., szombat

Édességvágy

Annyi ötletem van most a bloggal kapcsolatban, csak győzzem megvalósítani. Először is kap egy új külsőt: már múlt hétvégére ígértem, csak hát a blogger nem mindig akar engedelmeskedni. Ma elkészültünk az utolsó simításokkal, holnap valószínűleg felkerül. :)
Másik ötlet a videók készítése, amolyan "én így csinálom" jelleggel. Alapból utálom magam viszontlátni a képernyőn, szóval lehet, hogy csak az első felvételig tart a lelkesedés, de hát majd kiderül. Az a baj, hogy most nagyon kevés időm van, meg egyébként is nehezen hiszem el, hogy túl sok embert érdekelnék.:)
Múltkor emlegettem a francia utamat: idén júniusban megint útra kell kelnem, újra a munka miatt. Eldöntöttem, hogy arra szeretnék topformában lenni. MEGUNTAM a babahájamat. Holnaptól nincs egy pici nassolás sem. Az elmúlt egy hétben alig bírtam magammal: mérhetetlen vágyat éreztem az édességek iránt. Menstruáció előtt küzd még valaki ilyennel rajtam kívül? Ha igen, mit tesz ellene?
Próbáltam visszafogni magam, de lecsúszott pár kocka csoki. Egyszerűen nem tudtam parancsolni magamnak. A vércukorszintem ingadozott, ha nem ettem édeset, szédültem. Szerencsére már javul a helyzet, de jó lenne a jövőben kiküszöbölni a hasonló napokat.

8 Comments:

NoNa
2012. március 25. 13:06  

Nekem még a menstruációtól függetlenül is vannak ilyen napjaim, mikor édességet KELL ennem...de minél kevesebbszer eszek édességet, annál kevésbé kívánom meg (szerencsére). De nehéz ellenállni:(

Szamóca
2012. március 25. 14:07  

Én is borzasztóan szenvedek menstruáció előtt. Annyi egyéb bajom szokott lenni az édességvágy mellett, hogy én bizony olyan 3-4 napig nem fogom vissza magam. Ha édesség kell, ha átmenetileg attól leszek jobban, akkor eszem. És akkor nagyon jólesik. De szigorúan csak a menstruáció előtt. Havonta az a néhány nap szerintem nem árt meg és kell a lelkemnek is. ;-)

Noémi
2012. március 26. 21:30  

Tudom, hogy nem árt meg néhány nap, csak jó lenne valamilyen alternatív megoldást találni. Gyümölcsökkel próbálkozom, de valahogy nem az igazi...

Angi
2012. március 28. 22:12  

Na, nekem ilyen gondom most sajnos nincsen... ha nem szedem a tabit, mensi sincs és én most úgy másfél hónapja megint a fejembe vettem, hogy nem akarok már tablettákon élni, mert így sose lesz gyerekem... (amúgy a tabiktól ment el, nem tudom, minek tömik még mindig belém ezeket...).

Noémi
2012. március 28. 22:23  

Ismerek egy lányt, aki hasonló problémákkal küzd. Nem tudom ez mitől lehet.:S Én egy egykori betegség miatt nem szedhetek semmilyen hormontartalmú készítményt, így az ilyen tabletták kimaradtak az életemből. De egyre inkább úgy gondolom, hogy ez nem is akkora baj..

Angi
2012. március 29. 7:43  

A doki azt mondta, nem probléma, ha meg nem probléma, akkor most inkább nem szedek rá semmit, hanem gyógyteázom. Csak lusta dög vagyok minden nap megfőzni :P de inkább nem keresek kifogásokat :)

Noémi
2012. március 29. 22:45  

Nekem nem a megfőzéssel van bajom, ha gyógyteákról van szó, hanem az ízükkel. Annyira rosszak, hogy képtelenség meginni bármelyiket.:S

Angi
2012. március 30. 21:10  

Gyerekkorom óta iszom őket, anyám nagy konyhaboszi. Eleinte utáltam, de mára megszoktam, fel sem tűnik. A hatásuk meg egyértelmű, a gyógyszerek is gyakran belőlük készülnek :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012