Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. március 18., vasárnap

Combgyilkos 12 perc

Ahogy ígértem, itt a beszámoló arról a 12 perces intervallum edzésről, amivel tegnap sikerült lefárasztanom magam. Fél órám volt csak, mert vendéget vártam:



Semmi bonyolultra nem kell gondolni, segédeszköz sem kell hozzá, mégis olyan nehéznek bizonyult, hogy magam is meglepődtem rajta. Nálam a nevük alapján fenékre szánt videók mindig combban okoznak fájdalmat, hiába figyelek oda a kivitelezésre. A 12 perc 18 körre van osztva, körönként 10 mp pihenőből és 30 másodperc kemény munkából áll. A gyakorlatokat nem részletezem különösebben, mert azt hiszem, elég egyértelműek. Hat gyakorlat, mindegyiket háromszor kell megismételni. Angelocska bejegyzésében találtok hozzá magyarázatot. Utána még 20 percet edzettem vállra, Rubint Réka módra. Úgy vettem észre, hogy vállra és karra elég könnyen lehet izmot növeszteni. Szépen alakul a bicepszem.:)
Készült egy új külső a bloghoz, hétvégére terveztük a feltöltését. Az utolsó simítások még hátravannak, de már alig várom, hogy használatba vegyem. Annyit elárulok, hogy szép fekete dizájn várható.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012