Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 3., péntek

Edzőterem 2. nap

Nem tervezek folyamatos beszámolót minden egyes edzőtermi ténykedésemről, de így az elején azt hiszem érdemes leírnom  mire jutottam a próbálkozásaimmal.
Ma egy 1,5 km-es evezéssel indítottam bemelegítésnek. Az evezés fura dolog, mert nem tűnik nehéznek, mégis rengeteg olyan technikai hiba létezik, amelyek miatt  érdemes odafigyelni a mozdulatokra. A gép 1-8-as erősségig állítható. Első nap 2-es erősségen eveztem, aztán ma beerősítettem négyesre. Mire lenyomtam az 1500 m-t, már rendesen éreztem a karomat és a hátamat. Kíváncsian várom, hogy lesz-e belőle izomláz. Itt egy nagyon jó oktatóvideó az evezőpad használatához:



A bemelegítés után súlyt ragadtam, guggoltam és kitöréseztem 8 kilóval, csináltam jó pár sétálós kitörést, majd a végén néhány sorozat lábnyújtást a terheléses gépen. A végére jól elfáradt a combom.:) Mindezek után még hasaztam kicsit, 2 kilós tömött labdával nehezítve. Összességében a mai edzésem jó volt, bár még mindig úgy érzem, hogy vannak bennem tartalékok.
A teremben heti 2-3 alkalommal szándékozom majd bemenni, a többi napon továbbra is itthon fogok edzeni. Intervallum edzések, réka torna, egyebek...
Ma este készítettünk pár fotót a jelenleg Noémiről. Az első június 24-én készült, a franciaországi nagy esti evések után. Azóta hat hét telt el és az eredmény ugyan még nem feltűnően, de látszik, Szebb a combom, simább a fenekem és vékonyabb vagyok. Egyszóval: POZITÍV változás! Úgy tűnik érdemes hetente 5 órát edzeni.
Kicsit jobban érzem most magam. Szerencsére egy idő után az ember megunja a saját nyavalygását és összeszedi magát. Most ez történik épp.
Holnap teljes felsőtest+has, vasárnap "fenékformálós-ZWOW28-as" nap következik.
Ezt a képet itt oldalt pedig azért mutatom meg, mert látszik, hogy a sport mennyit javít a hajlékonyságon. Régen nem tudtam volna ennyire lehajolni.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012