Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 27., hétfő

Fárasztó lábedzés

Kiszenvedtem. Szó szerint. Fene se gondolta volna, hogy a tegnapi extra bodyrockos-rékás napom így kifárasztott. Semmi erő nem volt ma a lábaimban. Végigcsináltam tisztességgel, de minden akaraterőmre szükség volt. Friss levegő volt a teremben, végre nem fulladtam meg, de ez se segített rajtam különösebben.
Az egylábassal kapcsolatban új elhatározásra jutottam. Elkezdem az elejéről. Nulláról. Nincs csalás, nem ugrok át egy lépést sem. Egy lépésre egy hetet szánok, heti 2-3 alkalommal.Többen is ezt ajánlották, ideje hallgatni rájuk. Beszámolok majd, éppen hol tartok.
Mára ennyi. Nagyon-nagyon fáradt vagyok, pihennem kellene. Egy biztos. Holnap békén hagyom a lábaimat.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012