Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2012. augusztus 20., hétfő

Elért a fáradtság

Sikerült a szabim utolsó napjára teljesen kikészíteni magamat. Mára csak némi láb és fenékformálásra maradt energiám, elmaradt a tervezett felsőtest és az ugrókötelezés is. Nem is nagyon volt kedvem az edzéshez, csak azért csináltam meg, mert itthon legközelebb majd csak csütörtökön lesz alkalmam. Érzem, hogy kissé túlterheltem magam és szomjazza a testem a pihenést. Egyszóval nem erőltettem, hanem szépen félbehagytam az egészet.
Találtam a Youtube-on egy Zuzanához hasonló lányt, akinek elég szép alakja van és bár a gyakorlataival számomra újat nem tud mutatni, ezentúl figyelemmel kísérem majd a munkásságait. Az oldalát és a videóit itt találjátok.
Ami Zuzit illeti: az utolsó két ZWOW-ot kihagytam az egylábas guggolás miatt. Nem vagyok elég erős hozzá, türelmem nincs a Fegyencedzés lépéseit végigcsinálni. Marad a tudatos láberősítés a teremben. Ha elég izmos lesz a combom, menni fog.
Vacsorára megvolt a csirkesaláta (csirkemell, jégsaláta, paradicsom, uborka, hagyma ), sikerült degeszre ennem magam. Holnap valószínűleg kicsit nehéz lesz a napom, főleg a reggel. Még nem tudom tartok-e pihenőnapot, kellene. Olyat, mikor tényleg nem mozgok semmit.
Az biztos, hogy a videón látható bodyrock tv-s hasazási módszert szerdán letesztelem az edzőteremben.






3 Comments:

Vivu
2012. augusztus 20. 20:50  

Megnéztem a lány videóját. Tényleg szép alakja van. Amit csinál az ilyen crossfit féle ugye?

Angi
2012. augusztus 21. 8:12  

Szia! Az egylábas és a termi erősítés között sajnos nincs sok összefüggés :) ha ez így lenne, a bodybuilderek mind tudnának egy lábbal guggolni, pedig hát... :) inkább kövesd a fegyenc edzést, de itt egy kritika a fekvőtámasz lépéseket illetően http://confidenceandpower.blogspot.hu/2011/12/teoretikus-fekvotamasz-sorrendiseg.html, megjegyzésben pedig olvashatod, hogy lehet, hogy a guggolásnál is van hasonló lépés felcserélés. Ha megy a fél egylábas guggolás (8. lépés), akkor szerintem teljesítsd azt, lépj át a 7. lépésen. Ahány ember, annyi módszer... én felessel kezdtem anno, aztán ment az egész. Nem kellett a módszer, de ez nem kifejezetten csak a konditeremtől volt. Otthon is guggoltam már egy lábbal korábban, csak nem így...

A hasad égni fog, ez biztos.

Noémi
2012. augusztus 22. 21:35  

Vivi, igen olyan crossfit féle. Ami amúgy nekem borzasztóan tetszik. :D

Angelocska: nem a konditeremtől várom a megoldást. Csak most kap a lábam egy kicsit másféle terhelést is. Legyen szó biciklizésről evezésről vagy egyszerű guggolásról. Olvastam anno egy írásodban, ahol a változatossággal magyarázod, hogy neked megy. Nálam megvan Bodyrock, Réka, most van konditerem, ma némi biciklizés is volt. :) Valami csak segít majd. Olvastam ezt a bejegyzést ami linkeltél. A guggolásnál a hetest és a nyolcast fel kellene cserélni szerintem.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012