Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. március 30., szombat

Átértékelődik a SPORTOS fogalma....

Kezdem teljesen máshogy nézni a "SPORTOS" fogalmát. Történt ugyanis, hogy ma dacolva a csodás novemberinek mondható, nyálkás idővel kimentünk a játszótérre bohóckodni. És én, mint fitneszlédi, bizony kudarcot vallottam egy csomó mindenben. Pontosítva: a vízszintes húzáson kívül semmi nem megy. A fogásom is elég gyenge (erre kitaláltuk, hogy csak simán lógni kellene. ahogy az a Fegyencedzés 2-ben is szerepel). Persze mit akarok én, 2 hónap alatt nem fogok pörögni, húzódzkodni, egyebek. Van hova fejlődni, na. Hajlékonyságot is kellene fejleszteni, legfőképpen jógával.
Örülök viszont, hogy a húzódzkodás második lépéséhez megvan a megfelelő helyszín. Nekiveselkedtem hát nagy lelkesen: először 10 ment, aztán még egyszer 10, a végén pedig 9. Kezdésnek nem rossz.
Hazaérve aztán folytattam a napi adagomat (kb 50 percben):

  • 30 perc lábsúlyos gyakorlat csípőre  (holnap ilyen már nem lesz)
  • 30 egylábas csípőemelés lábanként
  • Lábanként 3x20 swing súlyzóval 
  • 3x10 a képen látható fél guggolásból
  • A végén pici has (sosem viszem túlzásba)
Ezt a két gyakorlatot háromszor ismételtem

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012