Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. március 27., szerda

Folytassuk

Na, csak eljutottam eddig. Körülbelül két hete akarok nekiállni ennek a bejegyzésnek. Elég régen nem írtam és ennek nyilván okai vannak. Nem szeretnék semmit részletezni, mert ez a blog a mozgás örömeiről szól elvileg és nem szeretném panaszkodással megtölteni a soraimat. Tömören annyi, hogy elég nehéz időszak áll mögöttem és jó lenne, ha végre pozitív irányba billenne el a mérleg nyelve.
Igazából az edzéseimmel nem volt gondom. Rendszeres látogatója vagyok a céges edzőteremnek, nem hanyagoltam el a fegyencedzést. Egyedül az intervallum edzések szorultak kicsit háttérbe, mert egyszerűen nem volt hozzá elég energiám. Megszakadt (ideiglenesen) a ZWOW-ok sora, megragadtam a 42-es számúnál. Lesz még rá alkalom.
Volt egy körülbelül másfél-két hónapos időszak, mikor leálltam a lábsúlyos fenékgyakorlatokkal. Na, többet ilyet nem csinálok! Két csík lett ugyanis a fenekem alatt. Most, hogy újra elkezdtem hétről hétre javul a helyzet. Egyféle edzésmódszernél nem lehet leragadni. 
Azonban, első pozitívum: izmos a lábam! A termes guggolások, a lábhajlítás megtette hatását. (Ezt hamarosan fotóval is bizonyítom.). Sikerült eltüntetni a cupákokat. :)
Második pozitívum: izmosodik a karom! Kiderült, hogy nekem is lehet látható tricepszem. A fegyencedzés segítségével sikerült előcsalnom.
Harmadik pozitívum: lapos a hasam! Vékonyabb vagyok most a szokásosnál. Nem tudom hány kiló lehetek, nincs most mérlegem. Ez lehet az ideális nekem. Még némi izom is látszik néha. Nahát, nahát...
A végére egy negatívum: kisebb testsúly, kisebb fenék. Tudom, ennek sokan örülnének, én jobban szeretem, ha nagyobb. Nőiesebbnek érzem magam. A cél tehát némi izmosítás csípő környékére.
Önbizalommal most elég rosszul állok. Meg kell, hogy mondjam: jelenleg nem ismerek olyan embert, aki maximálisan elfogad olyannak, amilyen vagyok.
Van egy álmom a mozgást illetően: szeretnék kézen állni. Aki gyáva, annak ez nehézséget okoz. A karomnak még kellene erősödnie. A bordásfalra felmászás jó ötletnek tűnik. Szokni kellene a pózt. Úgy mint a kislány ebben a videóban.
A héten szabadságon vagyok, nincs edzőterem. Jobb híján most felváltva edzek alsó- illetve felsőtestre. Ma pihenőnapom volt, aztán holnaptól nincs bocsánat. Ha elolvad a hó, megyek ki a játszótérre húzódzkodást tanulni.:)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012