Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. március 29., péntek

Híd kérdés


Csípőemelés
Két éve pár hetente visszatérő erős hátfájással küzdöttem: volt, hogy egy hét pihenőt kellett tartanom. Nem akartam felsőtestre edzeni. Ülőmunka megfelelő hátizmok nélkül= hátfájdalom. Képzelem mi lett volna, ha nem kezdek el tudatosan gerincre erősíteni. A lényeg, hogy körülbelül 1 év alatt rendbe tettem a hátamat, legalábbis ami a fájdalmat illeti. A gerincem mellett érezhetően erős izmok vannak. Aztán jött a fegyencedzés és rájöttem, hogy az "ERŐS HÁT" fogalom, tőlem elég távol van. :) Nem vagyok elégedetlen, folyamatosan fejlődök. Mikor januárban elkezdtem a fegyencedzést, nem vártam hirtelen eredményeket. Lassan és türelmesen haladok azóta is. A hídból már megy a második is, de legtöbbször még a csípőemelést csinálom 3x50 ismétléssel. Rendes hidat persze nem tudok, a karom nagyon gyenge hozzá. Nem tudom ugyanis felnyomni magam. Vicces, mert képeken nálam sokkal gyengébbnek tűnő lányok olyan szép hidat tudnak, hogy csak na. Jó tanács valakitől? Tudom, legyek türelmes.:)
Mai edzésem (Kb. 60 perc) :
  • 20 perc lábsúlyos gyakorlat csípőre (nem kellene minden nap, de ma akkora kedvem volt)
  • Fekvőtámasz falnál ("falpumpálás"): 3x50
  • Rövid híd ("csípőemelés"): 3x50
  • Bicepsz/vállgyakorlatok 6 kilóval (8-as ismétlésekkel)
  • Pár perc has: plank (minden oldalra), biciklizés

4 Comments:

Vandy
2013. március 31. 0:16  

Szerintem menne ez neked, csak valami lelki oka van (nem izom, az tuti, mert az van), hogy nem megy...
Valami ilyesmi megoldás? http://www.youtube.com/watch?v=aGNK0q8nFJc

Noémi
2013. március 31. 17:35  

Nálam ezt úgy kell elképzelni, hogy a hátam emelkedik, de a fejem valamiért nem mozdul. :) Túl nehéz.. :D

Angi
2013. május 23. 22:24  

Talán nem elég nyitott a vállad...

Noémi
2013. május 24. 21:42  

És ezen lehet valahogy segíteni?

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012