Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. január 5., szombat

Bizonygatni kell, ami legbelül bizonytalan

A pár napos eltűnéseimnek mindig oka van. Most éppen az, hogy nem vagyok formában.
Az egyedüli indok, hogy néha úgy érzem senkinek nem vagyok elég jó. Nem vagyok, elég kedves, elég türelmes, elég szép, satöbbi... Hajlamos vagyok ezekkel a gondolatokkal teljesen lehangolni magam. Vannak nálam magukkal sokkal kevesebbet foglalkozó emberek, akiket a környezetük teljesen elfogad. Mert hiába 80 kiló, senki nem jegyzi meg neki, hogy "jé mekkora a hasad". Nálam ez valahogy másképp van. Elképzelhető, hogy a saját maximalizmusom az oka mindennek. Tudják, hogy nem szeretem magamat és ők így sokkal kritikusabban szemlélnek.

"A jó viszonyt elsősorban önmagaddal kell kialakítanod. Mert kifelé csakis az sugárzik, ami benned van."

Sosem tartottam magam különösebben szépnek, nem vagyok az a királylány típus (azokat nevezem így, akik burokban nőttek fel és boldoggá teszi őket, ha szép mintás a körmük). És hiába tudom, hogy túl sokat foglalkozom mások véleményével, nem tudok ezen változtatni. Leginkább azért, mert az életemet sokáig mások véleménye határozta meg.
Folyamatosan győzködöm magam, hogy rossz géneket örököltem. Hisztizek rajta eleget. Azt gondolom eleget edzek és mégsem változok eléggé. Tisztában vagyok vele, hogy a kajával mennyire elcseszem az egészet. Megvan bennem a vágy a változásra, de nem vagyok elég erős!
Tudom, ezek nem idevaló gondolatok. Nem szeretek a világnak panaszkodni, ha bajom van inkább magamba zárom. Egyvalamiért azonban érdemes volt szavakba öntenem: ha holnap felkelek és végigolvasom, talán rájövök mekkora idióta vagyok.
Hétfőn elkezdek dolgozni, ezzel együtt pedig visszatérnek a napjaimba az edzőtermes edzések. Mennyire hiányoznak! Végre belekezdhetek az új edzéstervembe! Visszatérek a diétámhoz is, a kettő együtt talán helyére billenti a világot.

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012