Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. január 2., szerda

Hisztis lusta nap

Szilveszter óta nem aludtam eleget. Akkor éjjel 2 után kerültem ágyba, ma reggel meg korán  kellett kelnem (mint kiderült, teljesen feleslegesen). Mára már kellően nyűgös vagyok emiatt. Az edzés sem ment. Nem volt benne élet. Guggolgattam, kitöréseztem, utánozva az itthon elérhető összes súllyal a konditermi edzésemet, de röpke félóra alatt az összes erőm elszállt. Fejen állni sem lehet, mert a karácsonyfa egyelőre akadályoz ebben.
Csalódottan abbahagytam az egészet és bánatomban bevágtam egy doboz túrót. Rájöttem, hogy simán tejjel és édesítőszerrel sokkal finomabb, mint ha bármivel ízesítem. Kókusszal szoktam, de meguntam. A csokis fehérjeportól kifejezetten rossz lesz. Sütve pedig a túró nem hasonlít magára.
A holnapról fogalmam sincs, valószínűleg egy kicsit energikusabb itthoni torna vár rám. A hangulatomtól függ. Remélem jobb lesz, mert még magamat se tudom elviselni.:P

Ez ma kivételesen nem jött be

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012