Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. június 27., csütörtök

20 fokban jó edzeni :)

Miközben szinte mindenki a jelenlegi hőmérsékleten morog és kifejezetten élvezem ezt az időjárást. A múlt heti kánikulában azt sem tudtam mit csináljak magammal. Mozgáshoz a 20 fok napsütéssel szerintem tökéletes. Imádom a nyarat, de nem lehet normálisan edzeni 35 fokban.
Ha felsőtestről van szó, azt általában itthon művelem, mert mint említettem a terembe a lábam miatt járok elsősorban. Ma viszont felmentem, főleg a kellemes hőmérséklet miatt.
Lássuk csak, miből állt a mai 50 percem:

  • Falpumálás: 80 (bemelegítésnek)
  • Női fekvőtámasz: 3x20 (elég bénán ment)
  • Egyenes híd: 3x20
  • Supergirl:  50 
  • Bicepsz súllyal: 4x16 
  • Oldalemelés vállra: 4x16
  • Tricepsz oldaltfekve: 2x10
  • Tricepsz padon támaszkodva: 20
  • Has ferdepadon
A végén még bohóckodtam picit lábra is, de nem volt túl komoly. Majd holnap. Ahogy nézem a súlyzós gyakorlatokhoz emelnem kellene a súlyt, mert túl sok az ismétlés. 4x16 rengeteg és én kevésnek éreztem. Holnap is felmegyek, jön a második lábnap. Ki kell találnom megint valami újat, mert a jelenlegihez sajnos hozzászoktam. A fekvőtámaszt is gyakorolni kell, mert NAGYON bénán megy. :)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012