Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. június 9., vasárnap

Fekvőtámasz 2. lépés teljesítve

Pont tegnap írtam, milyen lassan fejlődök a fegyencedzésben, erre délután megcsináltam 3x40-et a fekvőtámasz második szintjéből (fekvőtámasz előredőlve). Hát nem csodás? :)
Megvan a haladó szint, elvileg mehetek tovább a következőre. Gyakorlatilag szeretném még párszor ezt a mostani rekordot megcsinálni, de kacérkodok már a női fekvővel is. A kezdő 1x10. Hiszem, hogy menni fog! Úgy örülök, januárban még folyamatos könyökfájdalmakkal küzdöttem, ez mára teljesen megszűnt és még fejlődök is! Szuper! :)
ZWOW 44 megvolt, a 45 kimarad (kézenállni még nem tudok), a 46 is kipipálva. Utóbbi egészen megizzasztott: rá kellett jönnöm, hogy mennyire hiányzott. Patakokban folyt rólam a víz. Végre!



Az én időm 11:55 volt :)
 Ma egyébként lábsúlyos napot tartottam, mert elmentem délelőtt bikinit nézni és nem voltam maradéktalanul megelégedve a hátsómmal. Mostantól jobban figyelek! ;)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012