Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. június 8., szombat

Az új tejmentes életem

Megtörtént a csoda. Abbahagytam a tejivást. Nehéz döntés volt, egyelőre még küzdök magammal. Mert szeretem. Végigolvastam a Szendi Gábor könyvét , aztán a barátom bíztatására végül úgy döntöttem, hogy nincs tovább: tegyünk egy próbát mi történik velem, ha nem iszok. Nem teszek a kávémba reggel, nem iszok a vacsora mellé. Nincs túró sem. A fehérjepor még egyelőre maradt, edzés után  iszom 10-20 g mennyiséget, persze szigorúan vízzel. Joghurtot eddig sem ettem (a cukor miatt), a kefirt nem szeretem. Meglátjuk. Picit büszke vagyok magamra, mert ha bíztatásra is, de eddig megy a leszokás. Viccesen hangzik ez, tudom, de nekem olyan volt a tej, mint másnak a cigaretta. Sokszor napi 1 liter elfogyott.  Folyamatosan tanulmányozom a paleolit recepteket, tegnap mák muffint sütöttem, fincsi lett. Úgy érzem valami jó fele indultam most el.
Az elmúlt hetekben az edzéseimet legfőképp a súlyzók határozták meg, lábra sikerült izmot növeszteni.:)
A fegyencedzést kitartóan csinálom, a híddal és a fekvőtámasszal szépen haladok. Hídból a második lépésnél tartok, az átlag ismétlés 3x10, de ezt kiegészítem általában 50 rövid híddal is.
 A fekvőknél szintén a második szintet csinálom, általában 30-20-20 ismétlés megy. Ha pár napig abba hagyom, könnyen visszaesek. Úgy vettem észre, hogy heti két nappal elég lassan fejlődök, így néha a lábedzéseim végén megcsinálom a 3  sorozatot. A haladó szint 3x40, az még messze van úgy érzem. Ismerkedek a húzódzkodó rúddal (az „ismerkedem” a megfelelő szó erre :D). Fejen állni szabadon már tudok, bár a bordásfalra még szükségem van a biztonságérzethez. A kézenállást gyakorlom, szintén bordásfalnál.
A Réka DVD-ket abbahagytam, a lábsúlyos gyakorlatok egyelőre maradtak, de egyre hatástalanabbnak érzem őket. Az edzőtermi lábedzésem egy neten talált program alapján megy most.
Az extra intenzív intervallum edzések és a ZWOW-ok heteken keresztül kimaradtak a napjaimból,hétfőn kezdtem el újra. Az újak már egész jók. Zuzana kezd visszatérni a régi gyakorlatihoz. Ott folytatom, ahol abbahagytam, a ZWOW 44 következik.
Kezdetnek röviden, ennyi.;)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012