Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2013. június 29., szombat

Meg kell-e változtatni mindenkit?

Az egészet nem lehet. Adott egy helyzet. Egy cégnél dolgozik 150 ember. Kaptak egy ingyenesen használható fitnesztermet. Mit csinálnak? Nem járnak. Az borzasztóan érdekel mindenkit, hogy mennyibe került és úgy érzik tőlük ezáltal elvettek valamit. Ha ebből a 150 emberből 120 úgy gondolja, hogy konditerembe járni marhaság, akkor a maradék 30 sem fog feljönni, mert félnek a többiek véleményétől. Szóval ha adott egy ingyenes lehetőség és ezzel nem élnek az emberek, azzal én nem akarok semmit csinálni. Tudom, sokan nem tudnak semmit kezdeni magukkal, ha először felmennek, de hát a neten már számtalan cikket, gyakorlatot és jó tanácsot találni. Ha meg valaki annyira lusta, hogy erre sem veszi a fáradtságot, az megérdemli, hogy beteg legyen.
Már egy ideje nem érzem, hogy nekem feltétlenül meg kell változtatnom az emberek gondolkodását. Mindenkinek a saját döntése, hogy akar-e mozogni vagy sem. Ha a szándék megvan, úgyis elindul valamerre és ha talál némi motivációt , talán még viszi is valamire. Remélem, hogy ezzel a bloggal valakit én is motiválok. Teljesen hétköznapi lányként dolgozom napi 8 órát (most épp szombatokon is), bevásárolok, főzök egyebek. Bárki utánam tudja csinálni. A titkom csupán annyi, hogy kitartó vagyok és szeretem feszegetni a határaimat. Szeretem magasra tenni a lécet.
Tegnap szuper lábedzést tartottam, utána a biciklizés hazafele elég nehezen ment. :) Nem számoltam az ismétléseket, addig akartam csinálni amíg bírom. Az 50 perc bőven elég volt.
Belekezdtem a 30 napos guggolás programba és büszkén jelentem, hogy túlvagyok a 17. napon. Pusztán szórakozásból csinálom. ;)

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012