Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2017. március 21., kedd

Egyedül

A héten egy órával korábban járok dolgozni (5 óra 40 perckor már dolgozom, te jézus), így estére nem sok erőm marad blogot írni, de azért igyekszem jelentkezni.
Tegnap belekezdtem élesben az új edzéstervembe: láb- fenék megvolt, ma has hát és már majdnem két órát edzettem két nap alatt. Szuper.
Sajnos ma a hangulatom nem az igazi. Nagyon egyedül vagyok edzés terén. Nincs most edzős társam, nincs hasonló érdeklődésű ember. Nem találom a helyem a különböző facebook csoportokban sem. Könnyű kezdőként belekerülni ebbe a körbe, aztán a végén már jön a lelkiismeret furdalás egy-egy kihagyott nap miatt, mert valamiért minden hobbit túlzásba visznek az emberek.
Én mostanában az egyensúlyra törekszem. Egyszer egy "én mindig edzeni fogok" mondatra azt mondta egy 60 éves fitt nagyi, hogy ilyen nem létezik. Mindenkinek vannak napok, hónapok, akár évek az életében, mikor nincs idő vagy lehetőség edzeni. Munka, gyerekvállalás, házimunka, estig dolgozó férj, vagy bármilyen esemény áthúzhatja a terveket és ezek ellen nem lehet mit tenni. Nálam most 4 hónap maradt ki és jelenleg igyekszem egy fenntartható étrendet és edzéstervet kialakítani. Olyat amibe belefér a hétvégi pihenő, egy kocka csoki, vagy nem kell folyton rizst ennem csirkével.
Holnap folytatom a szerdai láb-fenék nappal, de előtte alszom amennyit csak lehet.
A héten eddig ennyi időt töltöttem edzéssel: 110 perc

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012