Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2017. március 15., szerda

Izomépítés

Jelentem többé kevésbé meggyógyultam. Másfél hétbe telt kikecmeregni a betegségből: még egy pici köhögés maradt, de az már nem vészes.
Vasárnap és hétfőn apró könnyed edzéssel próbálkoztam, aztán tegnap nekiálltam az izomépítésnek. Nem látom értelmét, hogy harmadszor is nekiveselkedjek a 30 napos edzéstervnek: szerintem másfél hetes szünet után már mindegy. :)
Szóval izomépítés. Először is kell egy jó edzésterv. Utánaolvasás, keresgélés, végül Tammy Hembrow edzésprogramja tűnt a legjobbnak. Heti 3 napos fenék izmosító nap, ezt egészítem én ki felsőtest, kardió és jóga napokkal. Így nézne ki egy hetem:
-Hétfő: láb/fenék
-Kedd: tricepsz/hát/has
-Szerda: láb/fenék
-Csütörtök: Bicepsz/váll/has
-Péntek: láb/fenék
-Szombat: kardió (HIIT vagy futás)
-Vasárnap: jóga

Ez a hét még bemelegítés, jövő héttől megyek élesben.
Az étkezéseimet most napi 1600 kalóriában határoztam meg. 110 gramm fehérjét, 150 gramm szénhidrátot és 50 gramm zsírt jelöltem meg körülbelüli célként, meglátjuk mire jutok vele. A fehérjét laktózérzékenyként nem könnyű megoldani. Fehérjekészítményem most nincs, nem is szándékozom venni. Nem akarok 4-5000 Ft-ot fél kilónyi, ismeretlen eredetű laktózmentes fehérjére költeni.
Heti egyszer csaló napot fogok tartani. Csodás lesz.:)
A héten eddig ennyi időt töltöttem edzéssel: 130 perc

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012