Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2017. március 29., szerda

2.hét

Szépen lassan telnek a napok és haladok előre az edzéstervemmel. Már a harmadik napnál járok a héten. A fenékformáló edzésterv egész jó, bár narancsbőrre meglátom mennyire lesz hatásos. Nyolc hetes, szeretném megvárni az eredményét.
Újra túrófüggő lettem. Mióta laktózérzékeny vagyok nem eszem túrót, a laktózmentes változat ugyanis száraz. Rájöttem aztán, hogy ha pici tejjel hígítom, akkor esti csemegének lecsúszik. Általában Pilos vagy Mizo márkát választok, a kettő között nincs különbség. A laktózmentes termékek nagy hátránya az ár: 250 gramm túró 350 forintba kerül.

Tejjel higítva ehető
Hétvégén elkezdtem rajzolni. Régen sokat rajzoltam, aztán 12 éve anyu halálával és az iskola végeztével valami megszakadt. Novemberben eltemettük aput és valahogy most úgy érzem, szükségem van erre. Jelenleg gyakorlok, nehezen áll még a kezemre ennyi idő után: leginkább mangát, képregényhősöket szeretnék ábrázolni.
Háterősítés a hasizom blokk végén
A héten eddig ennyi időt töltöttem edzéssel: 145 perc

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012